סגור
לתכנית החודשית
בני מצווה - שני פרקים ראשון ומפגש עם היוצרת והשחקנים
90 דקות

הנה זה מגיע! הסדרה החדשה של "כאן חינוכית" לכל המשפחה, הולכת לסחוף אתכם אל תוך תעלומה מסתורית ומרתקת שכמוה עוד לא ראיתם, ואתם יכולים לצפות בשני הפרקים הראשונים שלה! "בני מצווה" עולה בקרוב, ואתם מוזמנים להקרנה ראשונה וחגיגית בסינמטק ירושלים.

אם אתם אוהבים מתח, מסתורין, תעלומות בלשיות, אם אתם עפים על צחוקים, התאהבויות, סודות ודרמות מרגשות – הסדרה הזו היא בדיוק בשבילכם.

טוהר (כמעט 12) ואביתר (כמעט 13) הם שני אחים שנולדו באותו היום בהפרש של שנה, והדבר היחיד שיש להם במשותף הוא ההתרגשות לקראת בר ובת המצווה של כל אחד מהם שמגיעה בעוד כמה חודשים. טוהר ואביתר הם הפכים גמורים שהכי לא מסתדרים, ודווקא בגלל זה, זה כל כך נורא כשההורים שלהם מודיעים להם שאין להם אפשרות כלכלית לקיים שני אירועים השנה – והם יצטרכו לחגוג ביחד.

טוהר ואביתר מחליטים לעשות הכל כדי לשנות את המצב, וכשספר תורה עתיק ונדיר נגנב מבית הכנסת השכונתי שלהם, והתורם שלו מציע פרס כספי גדול למי שיעזור במציאתו – טוהר ואביתר מאחדים כוחות לראשונה ויוצאים יחד לחקירה בלשית סודית ברחבי ירושלים כדי למצוא את הספר, להשיג את הפרס – ולהפריד את האירועים.

אל שני האחים מצטרפים החברים הכי טובים שלהם, ויחד החבורה יוצאת למסע מסתורי וסוחף בעקבות הספר האבוד.

בואו לצפות בשני הפרקים הראשונים לפני כולם, לצאת יחד עם האחים לחקירה, להכיר את משפחת אורן, לגלות מה הסוד הגדול של טוהר ולמה הוא מחרפן כל כך את אביתר, ואילו סודות נוספים ייחשפו על החבורה תוך כדי החקירה. מחכים לכם!

יוצרים: מיתר פרהט ולייזי שפירא במאית: מיתר פרהט מפיק: יואב גרוס

שחקנים: חן אמסלם, עידו ברטל, יעקב כהן, אביתר עוזרי, שחר חיון, הילה סעדה, יואב לוי, אסף פרי, עדן דניאל גבאי, שושה גורן, לבנה פינקלשטיין, רותם קינן, עדנה בליליוס, דנה קבסה, נטע כרמלי, איתי בכור, איתמר פינטו, ירין אורון, נעמי לזר קינן, טליה חיון, נגה חיטין, שי לביא, גיא אחרק ועוד.

לאחר ההקרנה יתקיים מפגש עם עם היוצרת והשחקנים