שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

אהבה במאה ה-21

על אהבה, אינטימיות, מיניות ויחסים

5 מפגשים, אחת לחודש , ימי ג' , 19.00

מחיר: 350  ₪ / מנויים: 300 

חיזור נוסח המאה ה- 19

מרצה: פרופ' אווה אילוז 

גאווה ודעה קדומה

בימוי: ג'ו רייט
| 127 דקות

על פי הקלאסיקה של ג'יין אוסטין מביים ג'ו רייט את "אחד העיבודים המעולים ביותר שנוצרו לקולנוע"(רוג'ר איברט). רייט מעצב באופן מושלם את זוג האוהבים ושומר על המתח בין רגשות סוערים לקור רציונלי, לא מעט בזכות ההופעה המצוינת של מת'יו מקפיידן וקירה נייטלי.  

אהבה כסחר חליפין?

מרצה: פרופ' אווה אילוז  

ליידי איב

בימוי: פרסטון סטרג'ס
| 94 דקות

אחת מפסגות הקריירה של פרסטון סטרג'ס מהווה גירסה מפולפלת לסיפורם של אדם, חוה והנחש. זהו היבט ציני על המלחמה בין המינים. קומדיית מין שנונה וחדת דיאלוגים העוקפת את הקוד המוסרי שכפתה הוליווד על עצמה. כל שורה, כל סצינה הן פנינים ביצירה שזכתה ב-1941 בתואר סרט השנה ולא איבדה מאום מקיסמה ורעננותה עד היום. 

אהבה, מגדר ומשחקי תפקידים

מרצה: ד"ר רוחמה וייס

כוח עליון

בימוי: רובן אוסטלונד
| 120 דקות

משפחה שוודית מושלמת  - אבא, אמא, שני ילדים קטנים – יוצאים לחופשת סקי באלפים. מפולת שלגים שכמעט ונוחתת על ראשם, מערערת את המבנה המשפחתי היציב לכאורה וחושפת את הסדקים שבין ההורים. אוסטלונד שומר על המרחק הנכון מגיבוריו, מתבונן בהם בעין לא בהכרח אוהדת, והתוצאה היא קומדיה חריפה ושנונה.

בין הסדינים של בני 60. האם יש גיל לאהבה?

מרצה: ד"ר מיכל לוריא  

באהבה אין חוקים

בימוי: ננסי מאיירס
| 128 דקות

הוא בעל חברת מוסיקה שיוצא רק עם צעירות, היא מחזאית שהתגרשה לא מזמן שעם בתה הוא יוצא. המפגש בין השניים מאולץ ולא מוליד שום סימפטיה הדדית. אבל בהדרגה העסק הופך לרומן, ועימו צצים כל הלבטים של זוגיות חדשה: השלמה עם חולשות האחר ומחויבות כלפיו. 

אהבה וירטואלית. מציאות או דמיון?

מרצה: אבנר הכהן, פסיכולוג קליני 

היא

בימוי: ספייק ג'ונז
| 126 דקות

אחרי פרידה כואבת  מוצא תאודור מפלט בחיקה של סמנתה, מערכת הפעלה ממוחשבת שלא רק מצליחה לארגן את חייו אלא אף לכבוש את ליבו. מערכת היחסים המתהדקת בין השניים עתידה ללמד את שניהם שיעור חשוב על אהבה ורגשות.