שלישי | 19.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
7pm
19:00
8pm
20:30
9pm
סגור
לתכנית החודשית

המטרופוליטן אופרה ניו יורק - עונת 2017/18

בשידור חי HD

מכירה מוקדמת למנויים מחדשים החל מ-30.07.2017 ועד ל-12.08.2017 (מקומות למנויים ותיקים ישמרו עד 12.08)

מכירת מנויים לקהל הרחב החל מ-13.08.2017 

מכירת כרטיסים בודדים החל מ-20.08.2017

 

מחירון מנויים

מחיר סדרה למנויים במכירה מוקדמת - 1,040 ₪ / מחיר סדרה למנויים - 1,150 ₪ / מחיר בודד למנוי - 140 ₪

 

מחירון קהל רחב

מחיר סדרה לקהל במכירה מוקדמת - 1,250 ₪ / מחיר סדרה לקהל - 1,390 ₪ / מחיר כרטיס בודד לקהל - 170 ₪

 

לרכישת מנוי: 9377*

 

האופרות יתחילו במועד הנקוב, סגירת דלתות כרבע שעה לפני תחילת האירוע. לא תתאפשר כניסת קהל לאולם לאחר תחילת השידור

אופרות המטרופוליטן מוקרנות בשידור חי באמצעות לוויין. הסינמטק אינו אחראי על שיבושים שייתכנו במהלך השידור

ט.ל.ח

 

נורמה

מאת בליני (הפקה חדשה)

העונה נפתחת בהפקה חדשה לטרגדיית הבל-קאנטו "נורמה" מאת בליני, בכיכובה של סונדרה רדבנובסקי הנמצאת היום בצמרת רשימת הזמרות המבצעות את התפקיד הזה בימינו. 

חליל הקסם

מוצרט

ג'יימס לוויין, המנהל המוזיקלי של ה"מט", אמריטוס, מנצח על יצירת המופת של מוצרט, "חליל הקסם", בבימויה של ג'ולי טיימור. תוקרן לראשונה הגרסה המקורית המושרת בגרמנית, במלואה.

המלאך המחסל

תומאס אדס (בכורה במט)

בכורת "המלאך המחסל" תהיה העונה הזאת ב"מט", בניצוחו של הקומפוזיטור, תומאס אדס. האופרה שנכתבה בשנת 2016 לפי הזמנה משותפת של מספר בתי אופרה עם ה"מט", מושרת באנגלית והיא מבוססת על התסריט של לואיס בונואל ולואיס אלקריזה לסרטו המהולל של בונואל משנת 1962. 

טוסקה

פוצ'יני (הפקה חדשה)

אנדריס נלסונס מנצח על בימוי חדש של הטרגדיה הדרמטית של פוצ'יני, בבימויו של דייויד מק'ויקאר. קריסטין אופולאיס מגלמת את הגיבורה טוסקה  מול ויטוריו גריגולו בתפקיד אהובה קווראדוסי. ברין טרפל הוא סקרפיה הרשע.

שיקוי האהבה

דוניצטי

הפנינה הקומית של דוניצטי "שיקוי האהבה", בבימויו של בארטלט שר, בניצוחו של דומינגו הינדויאן ובכיכובם של פריטי ינדה בתפקיד אדינה התוססת ומאתיו פולנצאני תפקיד נמורינו, הנער הכפרי התם המאוהב בה. 

לה בוהם

פוצ'יני

צוות זמרים צעירים ומרגשים בהפקה הקלאסית של פרנקו זפירלי ל"לה בוהם", האופרה שהוצגה במספר ההופעות הגדול ביותר בתולדות ה"מט". סוניה יונצ'בה מככבת בתפקיד מימי ולצדה מייקל פביאנו בתפקיד המשורר האוהב רודולפו. סוזנה פיליפס חוזרת לתפקיד מוזטה, המחליפה מאהבים בשרשרת ולוקאס מיצ'ם שר את הצייר מרצ'לו המאוהב בה. 

סמיראמידה

רוסיני (לראשונה ב-HD)

אנג'לה מיד מופיעה לראשונה ב"מט" בתפקיד הראשי באופרה "סמיראמידה" (סמיראמיס). האופרה הזאת מאת רוסיני שלא הוצגה ב"מט" זה 25 שנה תבוצע תחת שרביטו של המנצח מאוריציו בניני.

כך עושות כולן

מוצרט (הפקה חדשה)

פלים מק'דרמוט חוזר ל"מט" בבימוי הקומדיה של מוצרט "כך עושות כולן" בניצוחו של דייויד רוברטסון. הבמאי הציב את העלילה בקוני איילנד בשנות ה-50. בצוות הזמרים אמנדה מאייסקי בתפקיד פיורדיליג'י המלאה לבטים וסערת רגשות; סרנה מאלפי בתפקיד אחותה, דורבלה; זוכת פרס "טוני", קלי או'הארה בתפקיד המשרתת הערמומית.

לואיזה מילר

ורדי (לראשונה ב-HD)

המנהל המוזיקלי של ה"מט", ג'יימס לוויין, אמריטוס, מנצח על חידוש הפקת "לואיזה מילר", שלא הועלתה ב"מט" משנת 2006. בהפקה זו מככבים סוניה יונצ'בה בתפקיד נערת הכפר לואיזה ומולה פיוטר בצ'אווה בתפקיד רודולפו, בטרגדיה מאת ורדי על נערה המקריבה את אושרה על מנת להציל את חיי אביה.

סנדריון (סינדרלה)

מאסנה (לראשונה ב"מט")

האופרה המקסימה של מאסנה "סנדריון" המבוססת על האגדה "סינדלרה", מבוצעת לראשונה על במת ה"מט" בניצוחו של ברטראן דה-בילי ובבימויו של לורן פלי. ג'ויס די-דונאטו מוסיפה עוד תפקיד לרפרטואר שלה ב"מט" בהופעה בתפקיד הראשי, תפקיד אשר זכתה על ביצועו בשבחים רבים באופרה של ברצלונה, בסנטה פה ובקוונט גארדן בלונדון.