סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

 

בעלי החיים המצחיקים ביותר בקולנוע

אלון גור אריה על מאחורי הקלעים של פיטר הארנב השובב, שהחל כדמות מתוך ספריה של ביאטריס פוטר והגיע לטלוויזיה ולקולנוע. וסיפורם של בעלי חיים מצחיקים שהפכו לכוכבי קולנוע. 

פיטר ראביט

בימוי: וויל גלוק
| 95 דקות

פיטר ראביט נהנה להתעלל במר מקגרגור ולאכול מגן הירק שלו. כשאחיינו של מקגרגור מבקש להאבק בארנב וידידיו, הוא נאלץ להסתיר את תוכניותיו מהשכנה היפה, שמתגלה כחובבת חיות. סביב ציר העלילה הזה, בשילוב בין אנימציה לשחקנים ועם הומור ישיר, התוצאה היא “חכם מצחיק וזריז” (אנטרייטנמט וויקלי). 

זוגות באנימציה

לפני הסרט נדבר עם נורית מיטגרץ על זוגות באנימציה דרך צפיה בסרטים. ניכנס לספר הסקיצות של מעצב הדמויות. נדבר על פיתוח זוג דמויות לאנימציה, נכיר את עבודתו של מעצב הדמויות ותהליך הפיתוח שלפני האנימציה.  

לעוף עם ערפד

בימוי: ריצ’רד קלאוס, קרסטן קילרש
| 83 דקות

רודולף הוא בן למשפחת ערפדים הנמלטת מצייד ערפדים שמבקש לחסל אותה. במהלך בריחתו הוא פוגש ילד בן אנוש והשניים מתחברים. במסעם מבקר טוני בטירות ובתי קברות ואף לומד לעוף, אך כדי להגן על רודולף ומשפחתו, הוא צריך למצוא דרך להסתיר את חבריו החדשים מהוריו.