סגור
לתכנית החודשית

חוגגים 25 לקונצ’רטו לקולנוע

לקראת חגיגות חצי היובל של סדרת "קונצ'רטו לקולנוע", מיטב הסרטים מהעונה החולפת: סטרייסנד, רובינשטיין, יאן פירס, לואי ארמסטרונג, נט קינג קול ובטהובן

היכן שהוא, ברברה סטרייסנד

בימוי: אנדרה חלימי
| 55 דקות

הסרט עוקב אחרי הקריירה של הזמרת האמריקאית בעלת הכשרון הנדיר והשחקנית מלידה, ברברה סטרייסנד, דרך ראיונות עם הזמרת ועם האנשים הקרובים לה: מישל לגראן, גרגורי פק וג'יין פונדה, יחד עם קטעים נבחרים מתוך מחזות זמר ("ינטל", "מצחיקונת" ועוד).

המאה של לואי ארמסטרונג

בימוי: אנדרה חלימי
| 50 דקות

בחייו, אך גם לאחר מותו, לואי ארמסטרונג תמיד נחשב לזה שהתחיל את הכל בג'אז. החצוצרה שלו נטועה עמוק בלבנו ושיריו על שפתינו. מ-"ווסט אנד בלוז" ועד ל-"איזה עולם נפלא", זוהי תקופה שאפשר לחיות מחדש דרך גאונותו ודרך הקריירה המוסיקלית שלא תאמן של ארמסטרונג.

הגאונות של בטהובן

בימוי: אורסולה מקפרליין, דיימון תומאס, פרנצ'סקה קמפ
| 177 דקות

"הגאונות של בטהובן"היא סדרת דוקודרמה בת שלושה חלקים של הבי.בי.סי , המתבוננת בחייו וביצירתו של לודוויג ואן בטהובן. המשחק הווירטואוזי של פול ריס בתפקיד בטהובן מתבלט באיכותו. 

נט קינג קול הבלתי נשכח

בימוי: אלן לוונס
| 90 דקות

סרט דיוקן זה עוקב אחרי חיי נט קינג קול ממקום לידתו באלבמה, דרך הקריירה המוקדמת שלו כפסנתרן ג'אז צעיר ומבריק בשיקגו, ועד להצלחתו הבינלאומית כזמר. הסרט כולל צילומים נדירים של קול משוחח ושר את שיריו האהובים ביותר.

לזכר רובינשטיין

בימוי: פיטר רוזן
| 57 דקות

סרט דוקומנטרי זה סוקר את חייו של גדול הפסנתרנים במאה ה-20, ארתור רובינשטיין. מחוות מאה השנים להולדתו של המאסטר כוללת ראיונות ארכיון עמו ועם בני משפחתו, סרטים ביתיים ותיעוד נדיר של קונצרטים שערך.