סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

אחותי

בימוי: נילס ארדן אופלב
| 106 דקות

אינגר מצטרפת לאחותה ובעלה לנסיעה באוטובוס לפריס. אינגר מתמודדת עם מחלת נפש והנוכחות שלה מאיימת על כמה מנוסעי האוטובוס, אבל המפגש עם העיר הזרה ותושביה – מאפשרת לאינגר לגלות גם את הכוחות שיש לה. דרמה מוצלחת שאת עוצמתה שואבת מהתיאור האנושי של גיבוריה.

העתיד

בימוי: נעם קפלן
| 80 דקות

לדוקטור נורית בלוך יש כמעט הכל בחיים – קריירה אקדמית מרשימה במסגרתה הצליחה לפתח דרך לחזות פיגועי טרור, בית יפה, זוגיות טובה, ותוכניות להביא ילד לעולם בהליך פונדקאות. כאשר צעירה פלסטינית בשם יאפא מוכיחה שהשיטה לחזות פיגועים לא מושלמת למרות הכל, נורית צריכה לפצח את אישיותה ולהבין מה השתבש.

חיים שלמים

בימוי: סלין סונג
| 106 דקות

נורה והא־סונג, חברי ילדות בעלי קשר ייחודי, נאלצים להיפרד כשמשפחתה של נורה עוזבת את סיאול ומהגרת לקנדה. שני עשורים לאחר מכן הם נפגשים בניו־יורק ומתמודדים עם שאלות על גורל, אהבה והבחירות שמעצבות את החיים של כולנו. "חיים שלמים" הוא סרט ביכורים יפהפה וחכם שיישאר עם הצופים זמן רב אחרי היציאה מהאולם.

 

ברבי

בימוי: גרטה גרוויג
| 114 דקות

ברבי, בובת הילדים המושלמת, מבלה עם חברותיה בברבילנד. כאשר תוקפות אותה מחשבות שליליות, היא נאלצת לעבור אל העולם האמיתי, אליה מצטרף קן. מסעם בעולמנו הפחות ורוד עתיד לשנות את יחסי הכוחות בין השניים. עם עלילה משוכללת מאד ושימוש מבריק בכל אמצעי המבע, זהו סרט מהנה וחכם שלא מזלזל בצופיו ומציע חוויה מספקת ביותר.

אופנהיימר

בימוי: כריסטופר נולאן
| 180 דקות

בסרטו החדש, משרטט כריסטופר נולאן את הביוגרפיה של רוברט אופנהיימר "אבי פצצת האטום", כסיפור של אמביציה והכרח. המעבר בין התחנות השונות בסיפור מאפשר לנולאן לעסוק בתגובת השרשרת – האטומית והפוליטית – ולבחון את המימד המוסרי של הפצצה. כמו תמיד נולאן מגיש יצירה מושלמת מבחינה קולנועית שאוחזת בחושים ומעוררת מחשבה.

אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל

בימוי: ג'יימס מנגולד
| 154 דקות

בשלהי שנות השישים, אינדיאנה ג'ונס הקשיש נגרר להרפתקאה אחרונה להשיג את חוגת הגורל, פריט מיתולוגי שעשוי להעניק למחזיק בו את האפשרות לחזור בזמן. סביב ציר העלילה הזה מציע הפרק החדש בסדרה, את כל המרכיבים המוכרים: תנועה על הגלובוס, מרדפים, קרבות סוחפים ושמץ רומנטיקה.

מאסטר שפית

בימוי: לואי-ז'וליאן פטי
| 97 דקות

קאתי חולמת לפתוח מסעדה משלה, אך מוצאת את עצמה עובדת כטבחית במרכז קליטה לנערים מהגרים. ההתחלה, כמובן, לא פשוטה, אך בהדרגה התשוקה של קאתי לבישול משפיעה על הנערים, וגם להם יש שיעור או שניים ללמד אותה. דרמה המשלבת בין צדק חברתי לעניינים אישיים שנחמד להתמסר לה.