שישי | 19.04.24

שעה פריטים
All day
 
10am
10:30
5pm
17:00
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית
שופטי התחרויות
ציביה ברקאי-יעקב

התחרות הבינלאומית במאית ותסריטאית. בוגרת בית הספר "סם-שפיגל". סרט הגמר שלה, "ויקה"- השתתף בפסטיבלים רבים וזכה בפרסים, ביניהם צל"ש בפסטיבל ברלין, בפרס הקהל בפסטיבל FIDEC- בלגיה ועוד. "פרה אדומה", סרטה העלילתי הראשון באורך מלא, החל את מסעו בעולם בפסטיבל ברלין 2018.  זוכה פרס הסרט הטוב ביותר, סרט הביכורים ופרס השחקנית בפסטיבל ירושלים 2018.

הדר פורובנובה

התחרות הבינלאומית הדר פורובנובה נולדה בצ'כוסלובקיה. היא ייסדה וניהלה את הפסטיבל הבינלאומי לסרטים פרנקופוניים בברטיסלבה FIFFBA משנת 2003-2014, היתה נספחת אודיוויזואלית לשגרירות הצרפתית בסלובקיה, משרד החוץ הצרפתי וגם עיתונאית ברדיו הסלובקי, ומנהלת ומייסדת של ארגון FIFFBA. הדר עלתה לישראל בשנת 2011 ובשנת 2017 מונתה למנכ"ל והבעלים החדש של חברת הפצת סרטים דוקומנטריים - רות פילמס.

פרנק שטרן

התחרות הבינלאומית מנכ"ל מועדון הקולנוע היהודי בווינה, המנהל האמנותי של פסטיבל הסובלנות בלובליאנה, ופרופסור לתרבות וקולנוע באוניברסיטת וינה, לימד באוניברסיטת ת"א ומכללת ספיר, הקים את המרכז ללימודי גרמניה ואוסטריה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. כעת כותב ספר על תפקידם של יהודים מהארצות דוברות הגרמנית בקולנוע הישראלי.

מגלי ואן ריית

תחרות קולנוע בין דתי ואן ריית, מבקרת קולנוע עבור אתר SIGNIS ועבור רשת קהילות וערוצי תקשורת קתוליים בצרפת, מנחה הקרנות בבתי-קולנוע מסחריים וסדנאות על קולנוע ורוחניות בבתי כלא והשתתפה כשופטת בחברי שופטים שונים בין-דתיים, של SIGNIS ושל Fipresci מאז שנת 2000. ואן ריית מכהנת כנשיאת דסק הקולנוע הבינלאומי של SIGNIS.

שרה טאטל-זינגר

תחרות קולנוע בין דתי כותבת עבור המגזינים טיים, Kveller ו-The Times of Israel, שם היא גם משמשת כעורכת המדיה החדשה. טאטל-זינגר מרצה ברחבי העולם, ולאחרונה זכתה במענק ROI היוקרתי מטעם קרן שוסטרמן. היא מתגוררת בירושלים.

קדר הריני

תחרות קולנוע בין דתי יליד כפר חיזמה, בעל תואר בתיאטרון מהמכללה לאמנות ברמאללה. בשנים 2001/2 למד תיאטרון אצל אלן סטיוארט בתיאטרון אל-חכוואתי בירושלים המזרחית. ביים ושיחק בתפקידים ראשיים בתיאטראות במגזר הערבי והיהודי כאחד ובסדרות טלוויזיה, ביניהן "פאודה". בשנת 2009 הקים את קבוצת Ytheater – תיאטרון בשפה בימתית המשלבת ערבית ועברית ללא תרגום מילולי.

הלן שומן

הלן שומן, עיתונאית וסופרת, היא כתבת המהדורה הצרפתית של ה"ג'רוזלם פוסט", מחברת "מילון הקולנוע הישראלי" ומגישת תוכנית רדיו על קולנוע. לצד זה מכהנת שומן כנשיאת פסטיבל הקולנוע הישראלי בפריז.

 

קטיה מלטסטה

קטיה מלטסטה, דוקטור להיסטוריה של האמנות החזותית מאוניברסיטת פיזה, עובדת במנהל הציבורי למורשת התרבותית של נפת טרנטו. היא חברה במרכז טרנטו לשיתוף פעולה בינלאומי, בפורום טרנטינו לשלום וזכויות האדם ובמרכז התיאום הלאומי של ארגון דתות למען שלום. בין 2008-2017 שימשה כמנהלת האמנותית ל פסטיבל הקולנוע דת היום. כיום משתפת פעולה עם פסטיבל הקולנוע בטרני.

רוני מהדב-לוין

תחרות הסרט הקצר רוני מהדב-לוין נכנס לתפקיד מנהל סינמטק ירושלים במרץ 2018. לפני כן שימש כמנהל סינמטק חולון בשנים 2014-2018. ב  2002-2013 עבד בחברת הפצת הסרטים "סרטי אורלנדו" כסמנכ"ל ומנהל ההפצה. בעברו עבד גם בפסטיבל הסרטים חיפה ופסטיבל הקולנוע ירושלים, כשדרן בקול ישראל וייסד את פסטיבל הקולנוע היפני "אקי-נו".