סגור
לתכנית החודשית
שופטי התחרויות
רות דיסקין

התחרות הבינלאומית מנהלת פרויקטים ותחום תרבות ואמנות בקרן לירושלים ואוצרת אוסף הקולנוע מיכה שגריר, רות דיסקין שירתה כראש מחלקת קשרי חוץ ושיווק בבית הספר סם שפיגל לקולנוע ולטלוויזיה, לפני שהקימה ועמדה בראש סרטי רות דיסקין – חברת שיווק והפצה בינלאומית, אשר מוכרת ומקדמת סרטי איכות תיעודיים ברחבי העולם.

ניקולה גלינר

התחרות הבינלאומית ניקולה גלינר, ילידת לונדון המתגוררת בברלין מאז 1970, יסדה בשנת 1995 את פסטיבל הקולנוע היהודי של ברלין וברנדנבורג, אותו היא מנהלת. פסטיבל זה הביא יותר סרטים וקולנוענים ישראלים לגרמניה מאשר כל פסטיבל אחר. גלינר שירתה כראש מחלקת החינוך למבוגרים בקהילה היהודית בברלין למשך למעלה מ-20 שנה, ופרסמה מספר ספרים על חיי הקהילה היהודית בברלין לפני המלחמה.

רפאל נג'ארי

התחרות הבינלאומית רפאל נג'ארי נולד ב-1970 במרסיי שבצרפת ולמד בבית ספר יהודי ובישיבה בשטרסבורג, כשבמקביל החל ללמוד אמנות פלסטית ותיאטרון. נג'ארי עבד כבמאי בערוץ ARTE, ובשנת 1999 עבר לניו יורק שם ביים את סרטו הראשון "הצל", המבוסס על נובלה מאת דוסטויבסקי. בין סרטיו: "אני אחיו של ג'וש פולונסקי", "אבנים", "מעל לגבעה", "השקיעה", והסרט התיעודי "היסטוריה של הקולנוע הישראלי“.

הלן שומן

הלן שומן, עיתונאית וסופרת, היא כתבת המהדורה הצרפתית של ה"ג'רוזלם פוסט", מחברת "מילון הקולנוע הישראלי" ומגישת תוכנית רדיו על קולנוע. לצד זה מכהנת שומן כנשיאת פסטיבל הקולנוע הישראלי בפריז.

 

אודי ליאון

תחרות הסרט הקצר אודי ליאון הוא אחד ממייסדי ומנהלי בית הספר לקולנוע מעלה, מנכ"ל מייסד של קרן גשר לקולנוע רב-תרבותי ומנהל התכניות הייעודיות בשידורי קשת ערוץ 2, שם פיתח, בין השאר, את הסדרה "עבודה ערבית".

יאיר אגמון

תחרות הסרט הקצר יאיר אגמון הוא סופר, במאי, מרצה לקולנוע ובעל טור בעיתון. עד כה פרסם אגמון חמישה ספרים, וסרטו הדוקומנטרי הראשון באורך מלא - "רחל אגמון" - הוקרן בתחרות הרשמית בפסטיבל ירושלים האחרון.