סגור
לתכנית החודשית
הפקדת חומרים אודיו-ויזואלים בארכיון

הארכיון הישראלי לסרטים הינו הארכיון הציבורי החשוב והגדול ביותר במדינת ישראל, בארכיון מופקדים כ-30,000 עותקי הקרנה ו-11,000 נגטיבים של קולנוע ארץ ישראלי וישראלי, בימים אלו מתאים את עצמו הארכיון לעידן הדיגיטאלי החדש בכל האמור להפצה דיגיטאלית ושימור דיגיטאלי.

במידה ויש ברשותך חומר קולנוע ישראלי/יהודי או אם ברשותך מידע אודות חומר הקיים בנמצא (בפורמט 35 מ"מ, 16 מ"מ או 8 מ"מ) או ציוד קולנועי ישן, נודה אם תיצור עמנו קשר לשם בדיקת אפשרות הפקדתו בארכיוננו.

שמירת סרטים שלא בתנאי שימור נאותים לאורך זמן יכולה להזיק עד למצב של נזק בלתי הפיך. בארכיון, הסרטים נשמרים על פי קריטריונים של איגוד הארכיונים הבינלאומי. מטרתנו היא לשמר מכל הפקה קולנועית מקומית את ה"נגטיב" ולפחות עותק אחד של ה"פוזיטיב" שהופק אי פעם,או את הקובץ הדיגיטאלי של הסרט באיכות הטובה ביותר, וזאת למען שימור היצירות הללו לדורות הבאים. הפקדת החומרים הקולנועיים אינה כרוכה בתשלום כלשהו וזכויות היוצרים נשמרות בידי המפקיד.

הפקדות דיגיטליות חדשות הנקלטות בארכיון מוכנסות למערכת שימור דיגיטלית מתקדמת המבטיחה את שלמות ונגישות היצירה שלכם גם לדורות הבאים!

 פרטים אודות ההפקדה יש להזין בטופס הבא  https://goo.gl/19aEzU

 על מנת לתאם העברה של הקובץ הדיגיטלי אנא צרו קשר עם מנהל הארכיון, מאיר רוסו, באימייל rusom@jer-cin.org.il

 תודה על שיתוף הפעולה ובהצלחה!

לפרטים נוספים אנא צרו קשר עם  מאיר רוסו, מנהל ארכיון הסרטים הישראלי - rusom@jer-cin.org.il