שישי | 19.04.24

שעה פריטים
All day
 
10am
5pm
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית
טובים ורעים בשרשרת המזון
ארץ בראשית
בימוי: משה אלפרט | 85 דקות

הקרנות נוספות של הסרט

בעלי חיים רבים מוצגים בקולנוע בתור “טובים” או “רעים”. אלא שבטבע המצב שונה מאוד, ומתקיימת מערכת יחסים עמוקה ומעניינת בין בעלי החיים השונים בשרשרת המזון. בהרצאה יואב מה טוב יספר על כמה אירועים מרכזיים ואקטואלים שקורים פה בישראל. יחד נראה איך עובדת שרשרת המזון, כיצד האדם נכנס לתמונה, ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על בעלי החיים. (לכל המשפחה)

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

 

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

ישראל 2010 | 85 דקות| עברית

הסרט לוקח אותנו למסע לאורכה ולרוחבה של ישראל, הנמצאת בדיוק במפגש של שלוש יבשות ומתקיימים בה חמישה אזורי אקלים שונים. הסרט מתמקד בשלושה יונקים החיים באיזורים גיאוגרפים שונים, לאורך ארבע עונות השנה. כל אחת מהחיות־הזאבים של רמת הגולן, חתולי הביצה של הכנרת והיעלים במצוקי ים המלח – מביאה אל הצופים את סיפורה האישי לאורך השנה: החיזור, ההמתנה לדור החדש, הלידה והטיפול בצאצאים. שנה שאין בה טוב ורע, רק מאבק קיומי בלתי פוסק וניסיון לשרוד. בעזרת צילומי הטבע המרהיבים של משה אלפרט, אשר חי במחיצת החיות האלו שנים רבות על מנת להביא את סיפורן, נוצר סרט הטבע הישראלי הראשון והוא מציב רף גבוה מאד לאלו שיבואו בעקבותיו. 

שם באנגלית:
בימוי: