סגור
לתכנית החודשית

או לה לה! פסטיבל קומדיות צרפתיות 2018

"היכולת שלך לצחוק בקול רם היא ההוכחה שיש לך נשמה משובחת" - ז’אן קוקטו

הצחוק יכול להיות ספונטני, סרקסטי, פרובוקטיבי בכל מקרה הוא משחרר. אנו פותחים את הפסטיבל השנה עם “שובו של הגיבור” קומדיה נהדרת עם דיאלוג עסיסי בכיכובם של ז’אן דוז’רדן ומלאני לורן, הנפלאים בתפקידים שלהם. לפנינו תכנית עם מבחר מייצג של קומדיות קאלט קלאסיות ומיטב הקומדיות של ימינו.

בכל מהדורה אנחנו שופכים אור על יוצרים צעירים ויוצרים שמציגים את סרט הביכורים שלהם ושיכבשו אתכם במקוריות שלהם., כגון “האישה היפה ביותר” של אן גאל. עוד בתכנית, נגלה את ההומור והפיוט ב”ראול טבורן” עם בנואה פולוורד ואדואר בר. תוכלו לראות שוב את הקומדיות הגאוניות של המאסטרים של הקומדיה, במיוחד “השוטר מסן טרופז”, עם האחד והיחיד לואי דה פינס, והצמד בורביל וז’אן פול בלמונדו ב”המוח” של ז’ראר אורי, ושוב את החיבור בין ז’ראר דפרדייה ופייר רישאר ב”חברים בלי מזל” של פרנסיס ובר.

הכי חשוב שתמיד יהיו לנו סיבות לצחוק. הצטרפו לחגיגות הראנדוו עם קומדיות צרפתיות בפסטיבל או לה לה הרביעי.

הקרנה בנוכחות התסריטאי גריגואר ווינרון

שובו של הגיבור

בימוי: לורן טיראר
| 90 דקות

תחילת המאה ה־19. אליזבת היא בחורה רצינית, ישרה והגונה. לעומתה קפיטן נוויל, הארוס של אחותה, הוא איש צבא פחדן, רמאי וחסר מצפון. אליזבת שונאת את הקפטן, והוא מתעב אותה, אבל כשהוא יוצא לחזית היא מחליטה לכתוב בשמו מכתבים לאחותה שבורת הלב. הכל כמובן משתבש כשנוויל מגיע בהפתעה. 

ראול טבורן

בימוי: פייר גודו
| 89 דקות

לראול טבורן בעל חנות האופניים ומתקן האופניים האגדי בכפר הקטן סנט סרון יש סוד נוראי. הוא בעצם לא יודע לרכוב על אופניים. כשמגיע הצלם הרווה לכפר ומציע לצלם את ראול רוכב על אופני מרוץ על רקע הנוף של ההרים, מגיע גם רגע האמת.

משחק הגמר

בימוי: רובין סייקס
| 85 דקות

רולן מתגורר עם בתו וגיסו בליון. הוא כבר זקן וסובל מבעיות זכרון. ז’אן בפטיסט, הנכד שלו נאלץ לשמור על רולן בסופהשבוע. אבל יש לו תוכניות אחרות: להגיע לפריז ולהשתתף במשחק הגמר של אליפות הכדורסל. אז הוא לוקח את סבא איתו לנסיעה שבמהלכה שום דבר לא יקרה כמתוכנן.

המוח

בימוי: ז’ראר אורי
| 115 דקות

רכבת מיוחדת מעבירה את כספי נאט”ו מפריז לבריסל. משני צידיה של תעלת למנש, אנשים מנסים לעצור את הרכבת ולסלק את ההון. מן הצד הצרפתי מאפיונר קטן וחכם. מן הצד הבריטי המוח, נוכל מבריק עם צוות של מומחים. אבל שני הצוותים מנסים לבצע את השוד באותו יום ובאותה שעה... 

הבחורה היפה ביותר

בימוי: אן גאל דאבאל
| 98 דקות

אחרי ארבע שנים של מאבק בסרטן, לוסי החלימה. המשפחה לוחצת עליה להמשיך הלאה, לחיות ולראות עולם. בתה מציעה לה להחליף את הפאה, וכך היא פוגשת את דלילה שמחזירה ללוסי את היכולת לאהוב את עצמה. אבל כאשר קלוביס השרמנטי מגלה בה עניין היא נלחצת. 

ז’אן פיליפ

בימוי: לורן טול
| 90 דקות

פבריס הוא מעריץ מושבע של ג’וני האלידיי. יום אחד הוא מתעורר במציאות אחרת לגמרי. עולם מקביל בו ג’וני האלידיי לא קיים בכלל. אבוד הוא יוצא לחפש את ז’אן פיליפ סמט (שמו האמיתי של האלידיי) ומגלה שהוא מנהל אולם באולינג, איש כמו כולם שמעולם לא הפך לכוכב. 

ספיישל לואי דה פינס!

אירוע שיוקדש כולו לקומיקאי הצרפתי האגדי לואי דה פינס, שהתפרסם בדמותו העצבנית ושמר על תואר הכוכב הצרפתי הנערץ ביותר במשך 20 שנים רצופות. הבמאי אלון גור אריה

השוטר מסן טרופז

בימוי: ז’אן גירול
| 95 דקות

הסרט שפותח את סדרת סרטי “הז’אנדארם” העצבני של לואי דה פינס, בהם הוא מגלם את מרשל דה לוגיס־שף לודוביק קרושו. השוטר האמביציוזי נשלח לתחנת סן טרופז כדי להתעמת עם השוחים בים ועם האוכלוסייה המדושנת של עיירת הקיט. בתו מסבכת אותו לחלוטין כשהיא מציגה את אביה כמיליונר בעל יאכטה. 

בקאסין

בימוי: ברונו פודלידה
| 102 דקות

בקאסין נולדה למשפחה כפרית ענייה בברטאן, והפכה לנערה כפרית נאיבית שחולמת על נסיעה לפריז. היא מוצאת עבודה כמטפלת לתינוקת המאומצת של המרקיז דה גרן איר ורעייתו. נאיבית, מצחיקה, חולמנית, אופטימית ואוהבת, בקאסין היא גם מלאת המצאות, אמיצה ותמיד מוכנה לטפל בכל מצב בדרכה מיוחדת.