חמישי | 18.04.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
16:00
6pm
8pm
9pm
21:00
סגור
לתכנית החודשית

בעקבות צעדי הבודהא - מפגשי המשך והעמקה

על הבודהיזם במזרח ובמערב

4 מפגשים, אחת לחודש, ימי ו' , 10.30

מחיר: 290 ₪ / מנויים: 260 ₪ > לרכישה >>>

מה אנחנו עושים כאן?

כולל גלגול נשמות ותכלית החיים – לפי הבודהיזם העתיק והחדש. הרצאה מרתקת על החיים, מה שלפניהם ומה שאחריהם, כמעט כל הסודות בשיעור אחד. מרצה: זן מאסטר ניסים אמון. (אורך המפגש כשעה וחצי, ללא הקרנת סרט). כרטיסים: 85 ₪ / מנויים: 75 ₪

קולה של כף היד האחת - פרדוקסים כאימון הרוח

הזן בודהיזם ידוע בסיפורים מלאי הפרדוקסים, בשאלות המוזרות ובתשובות המוזרות ביותר. מה פירוש הדברים האלה? ואיך זה מועיל לאימון התודעה והרוח של התלמיד. מרצה: יעקוב רז 

קואן של אביב

בימוי: מארק אוליבר לאוואו
| 75 דקות

מאסטר טרונג, אמן החרבות של הקיסר, עומד לפרוש מתפקידו. המדינה עומדת בפני מלחמה והקיסר מצווה עליו למצוא לעצמו מחליף. טרונג בוחן את ילדיו של גנרל וונג שהחליט לוותר על תפקידו ולהקדיש חייו למשפחתו. לאן, בתו של הגנרל, עשויה להתאים והוא בוחר בה.

מנזרי זן ביפן - מבט אישי

הצצה אל חיי היום יום במנזר זן דרך החוויה האישית של ד"ר גלית אבימן במנזר זן בעיר קיוטו. מרצה: גלית אבימן 

נזיר עם מצלמה

בימוי: גידו סנטי, טינה מסקרה
| 90 דקות

הסרט נזיר עם מצלמה מגולל את מסעו הרוחני של ניקולאס (ניקי) ורילנד, שב-28 השנים האחרונות חי כנזיר בודהיסטי בטיבט. בנו של שגריר אמריקאי ונכדה של עורכת ווג האגדית דיאנה ורילנד, וצלם מקצועי בעצמו, ניקי עזב את חייו הנוחים והלך אחרי ייעודו הנכון. 

הדלאי לאמה האחרון - החיים והמסר של הסמל הטיבטי

מרצה: איילת אידלברג 

הדלאי לאמה האחרון?

בימוי: מיקי למל
| 90 דקות

דיוקן אינטימי ונוגע ללב של הדלאי לאמה ה-14, בן ה-80. הסרט סוקר את הנושאים שחשובים למנהיג הרוחני ומעסיקים אותו. בחכמה, בהומור ובחמלה מדבר הדלאי לאמה על כל אלו, כשהמוזיקה של פיליפ גלאס והמלחין הטיבטי טנזין שוגיל מעצימה את ייחודיות הפורטרט הזה.