חמישי | 09.05.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
18:00
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

בעקבות צעדי הבודהא – שינטואיזם, הינדואיזם ודתות קדומות

4 מפגשים, אחת לחודש, ימי שישי, 10:30

מחיר: 320 ₪ / למנויים: 290 ₪ > להרשמה>>>

הטבה מיוחדת בהרשמה מוקדמת עד ל-08.07.2023: 250 ₪ 

רוצים שנציג ייצור אתכם קשר טלפוני? השאירו פרטיכם כאן>>>

טל"ח

שינטואיזם עממי ונצרות מיובאת – דתות, פולחנים וטקסים ביפן

בהרצאה זו נחקור את עולם האמונות ביפן ואת הדרך בה הוא משפיע על ההתנהלות היומיומית של היפנים. מרצה: איילת אידלברג. כרטיסים: 90 ₪ / מנויים 80 ₪

פרידות

בימוי: יוג'ירו טאקיטה
| 130 דקות

רגע אחרי שהוא רוכש צ'לו חדש, מתברר לדאיגו כי התזמורת בה הוא מנגן מתפרקת. הוא מחליט לאסוף את אשתו ולחזור לעיירת הולדתו בצפון יפן. עבודה חדשה הוא מוצא בבית לוויות, ועד כמה שזה נשמע לו ולסביבתו מוזר - מתברר כי אריזת המתים למסעם האחרון הוא בדיוק הג'וב בשבילו. 

בודהיזם וזן בודהיזם ביפן

במהלך ההרצאה נתחקה אחר השורשים ההיסטוריים והתיאולוגיים להתפתחות הזן ביפן ונבחן את ההשפעה העצומה של אסכולה זו, על האסתטיקה, האמנות והיצירה ביפן. מרצה: פרופ' ניסים אוטמזגין

יומני הזן

בימוי: יוג'י נקאה
| 111 דקות

סופר החי לבדו בבקתה בהרים מבשל את ארוחותיו מהחומרים שליקט בהרים וגידל בגינה. אנו מלווים אותו במשך 12 חודשים, בשעה שהוא מתקשה להפרד מאפרה של אשתו שנפטרה לפני שנים. זהו סרט יפה ואנושי ששואל כיצד יש לחיות את החיים ואיך נכון להפרד מהם.

מקודש - על מקומה של האמונה

הרצאה רב חושית הכוללת תיעוד מרהיב של פולחנים, טקסים ופסטיבלים ברחבי הגלובוס. מרצה: דני ינאי

מקודש

בימוי: תומאס לנון
| 86 דקות

בימים שבו הפונדמנטליזם הדתי מחריד את החדשות בפיגועי קנאות ושנאה, יצאו 40 צוותי קולנוע ברחבי העולם בחיפוש אחר החוויה האנושית והראשונית של אמונה, ושואלים מהי תפקידה של הדת בעולם, מדוע בני האדם זקוקים לאמונה? דרך פרגמנטים אינטימיים ונוגעים ללב אנו מתוודעים לעוצמה של האמונה לתת לנו תקווה וכוח להמשיך.

הודו, בין רוח לחומר – מההינדואיזם הקדום ועד ימינו

בהרצאה נחשף לפנים השונות של הרוחניות ההודית ולהשפעתה על התרבות כיום. מרצה: מורן קושניר

הוא + היא

בימוי: קלוד ללוש
| 113 דקות

אנטואן דומה מאד לדמויות בסרטים שהוא מלחין, כלומר: גבר מקסים ומצליח. הוא  נוסע להודו להלחין מוסיקה לגרסה מיוחדת של רומיאו ויוליה. בהודו הוא פוגש את אנה, ומכיוון שלראשונה הוא פוגש אישה השונה ממנו לגמרי, הוא מתאהב. העובדה שהיא אשת השגריר הצרפתי מסבכת קצת את העניינים.