שלישי | 19.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
7pm
19:00
8pm
20:30
9pm
סגור
לתכנית החודשית

המטרופוליטן אופרה ניו יורק - עונת 2018/19

מכירה מוקדמת למנויים מחדשים החל מ-13.05.2018 (מקומות למנויים ותיקים ישמרו עד 02.06)

מכירת מנויים לקהל הרחב החל מ-03.06.2017 

מכירת כרטיסים בודדים החל מ-17.06.2017

מחירון מנויים

מחיר סדרה למנויים במכירה מוקדמת - 1,040 ₪ / מחיר סדרה למנויים - 1,150 ₪ / מחיר בודד למנוי - 140 ₪

מחירון קהל רחב

מחיר סדרה לקהל במכירה מוקדמת - 1,250 ₪ / מחיר סדרה לקהל - 1,390 ₪ / מחיר כרטיס בודד לקהל - 170 ₪

 

לרכישת מנוי: 9377*

 

האופרות יתחילו במועד הנקוב, סגירת דלתות כרבע שעה לפני תחילת האירוע. לא תתאפשר כניסת קהל לאולם לאחר תחילת השידור

אופרות המטרופוליטן מוקרנות בשידור חי באמצעות לוויין. הסינמטק אינו אחראי על שיבושים שייתכנו במהלך השידור

ט.ל.ח

אאידה

ג'וזפה ורדי | חידוש

זמרת הסופרן אנה נטברקו מבצעת לראשונה את תפקיד אאידה במט, יחד עם זמרת המצו אניטה רטצ'וולישווילי בתפקיד יריבתה הגדולה, אמנריס. אלכסנדרס אנטוננקו הוא המצביא רדאמס, וניקולא לואיזוטי אוחז בשרביט המנצחים בהפקת הראווה המונומנטלית של המט.

שמשון ודלילה

קאמי סן-סאנס | הפקה חדשה, לראשונה ב-HD

האופרה התנכ"ית הגדולה של סן-סאנס בכיכובם של אלינה גראנצ'ה ורוברטו אלנייה בתפקידים הראשיים. דארקו טרזניאק, הבמאי זוכה פרס "טוני" על בימויו ללהיט הבימתי "המדריך לג'נטלמן לאהבה ולרצח", מביים לראשונה ב"מט" את הבימוי החדש של "שמשון ודלילה" ב"מט" מזה 20 שנה.

הנערה מן המערב הפרוע

ג'אקומו פוצ'יני | חידוש

זמרת הסופרן אווה-מריה ווסטברוק שרה את תפקיד הגיבורה של פוצ'יני האוחזת ברובה  בסיפור רומנטי על רקע המערב הפרוע, ולצדה זמר הטנור הכוכב, יונס קאופמן בתפקיד הפורע-חוק דיק ג'ונסון.  

מארני

ניקו מוהלי / ליברטו: ניקולאס רייט | הצגת בכורה ב"מט", לראשונה ב-HD

איזאבל ליאונרד מככבת בתפקיד הראשי מול כריסטופר מולטמן בתפקיד הבעל הסוחט מארק ראטלנד, יסטין דייויס בתפקיד אחיו טרי, ג'ייניס קלי בתפקיד גב' ראטלנד ודניס גרייבס, זמרת המצו הנפלאה בתפקיד אמה של מארני. זו הופעתו הראשונה של המנצח רוברט ספאנו ב"מט".

לה טרוויאטה

ג'וזפה ורדי | הפקה חדשה

המנהל המוזיקלי של ה"מט" יאניק נזה-סגן מנצח על הטרגדיה הנצחית של ורדי "לה טרוויאטה". בבימויו של מייקל מאייר, הפקה חדשה זו מתרחשת בתפאורה מהממת בנוסח המאה-18 המשתנה עם עונות השנה. 

אדריאנה לקוברר

פרנצ'סקו צ'ילאה | הפקה חדשה, לראשונה ב-HD

אנה נטרבקו שרה את התפקיד הראשי באופרה "אדריאנה לקוברר" לראשונה במט. אדריאנה היא שחקנית תיאטרון מפורסמת מהמאה ה-18 המאוהבת באיש-הצבא מאוריציו, המושר בפי פיוטר בצ'אלה. ג'אנאנדריאה נוזדה מנצח על הטרגדיה של צ'ילאה, בבימויו של סר דייויד מק'ויקאר, כאשר העלילה ממוקמת בחלקה בדגם משוחזר של תיאטרון ברוק. 

בסינמטק
אופרה על המסך

כרמן

ז'ורז' ביזה | חידוש

קלמנטין מארגן בתפקיד דלילה המפתה את שמשון (רוברט אלנייה) ששבה את לב הצופים בתפקיד דון ז'וזה בשנת 2010. לואי לנגרה מנצח על ההפקה הסוערת של סר ריצ'רד אייר, להיט ברפרטואר של ה"מט".

בת הגדוד

גאטאנו דוניצטי | חידוש

כוכבי שירת ה"בלקאנטו" פריטי ינדה וחווייר קמארנה חוברים יחד לחגיגה של זיקוקין קוליים על בימת ה"מט". מאוריציו מורארו הוא הסמל סולפיס, וסטפאני בליית בתפקיד המרקיזה האקסצנטרית ברקנפילד. מנצח אנריקה מאצולה.

הוואלקירה

ריכרד ואגנר | חידוש

המפגש של ברונהילדה עם התאומים בני-התמותה, זיגמונד וזיגלינדה, בביצועם של סטיוארט סקלטון ואווה-מריה ווסטברוק, מוביל אותה במסע מוולהאלה לעבר בני האנוש שעל פני האדמה. מנצח פיליפ ז'ורדן.

הדיאלוגים של הכרמליטיות

פרנסיס פולנק | חידוש / לראשונה ב-HD

המנהל המוזיקלי של ה"מט", יאניק נזה-סגין, מוביל צוות מיומן בביצוע יצירת המופת המודרנית הכובשת על אמונה ומות קדושים. איזאבל ליאונרד מופיעה בתפקיד הנערה בלאנש דה-לה פורס מול הזמרת האגדית של ה"מט", קריטה מטילה, בתפקיד ראשת המסדר.