שלישי | 19.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
7pm
19:00
8pm
20:30
9pm
סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

חייזרים כוכבי קולנוע!

מפגש חווייתי לילדים ולכל המשפחה שיוקדש לחייזרים. במפגש מצחיק ומפתיע נספר על מאחורי הקלעים של כמה מהרפתקאות החלל הגדולות של הקולנוע. בהנחיית הבמאי אלון גור אריה. 

החברים הסודיים של לואי

בימוי: וולפגנג לוינשטיין, כריסטוף לוינשטיין
| 86 דקות

לואי בן ה־12 מרגיש בודד, אין לו הרבה חברים. העניינים מסתבכים כאשר שלושה יצורים מהחלל נוחתים אצלו בשכונה. החברים הסודיים החדשים יכולים להפוך לכל חיה ואדם ומכאן מתחילה שרשרת טעויות שתלמד את לואי וחבריו כמה שיעורים על חברות ומשפחה. 

אלעד חן, מהיוצרים של סדרות הנוער “אלישע” “כפולה” ועוד יספר על מעיינות היצירה, חוויות היום יום שחבויות מאחורי הסדרות המצליחות ואיך הופכים את שגרת היום יום לתוכניות הטלוויזיה שגורמות לכולנו להחזיק את הבטן מצחוק. (לכל המשפחה)

הקול בראש

בימוי: פיט דוקטר, רונלדו דל כרמן
| 94 דקות

ריילי עוברת עם אמה ואביה לעיר חדשה ובית חדש. השינויים האלו משפיעים גם על חמשת הכוחות הפועלים בראשה: שמחה, עצב, גועל, כעס ופחד. בעזרתם, מנסה ריילי להתמודד עם השינוי ולומדת על חשיבותם של רגשות. 

אי.טי – חבר מכוכב אחר

בימוי: סטיבן ספילברג
| 115 דקות

יצירת המופת של סטיבן שפילברג אודות הילד אליוט, שיום אחד מוצא חיזר שנשכח על ידי חבריו בכדור הארץ. גם שלושה ומשהו עשורים אחרי, וזוהי עדיין יצירה מלהיבה, קוסמת, חמה ומרגשת. הקיצור: תביאו את הילדים ו/או הנכדים ואל תחמיצו. 

אבא אווזה

בימוי: כריסטופר ג’נקינס
| 91 דקות

אווז צעיר ורווק מעדיף להשתולל ולעשות שטויות מאשר להתכונן לעונת הנדידה. באחד מתרגיליו, לא רק הוא נפצע, הוא מוצא עצמו עם שני גוזלים קטנים. הפציעה מרחיקה אותו מהלהקה שיוצאת לדרכה ועתה עליו לקחת אחריות על שני הגוזלים ולאחד אותם על הלהקה. בדרך ילמדו השלושה שיעור במחוייבות ואהבה. 

לא דובים ולא יער

כיצד ספרי הילדים וסרטי האנמציה הפכו את הדב, טורף־על , לחיית מחמד מתוקה מצמר העגלות של תינוקות. והאם ״חיבוק דב״ הוא חיבוק טוב? הרצאה קצרה וציור חי של מישל קישקה. לכל המשפחה

פדינגטון 2

בימוי: פול קינג
| 103 דקות

אחרי שמצא את מקומו בלונדון בבית משפחת בראון, רוצה פדינגטון לקנות מתנה לדודתו. מתברר כי מישהו אחר חומד את אותה המתנה: ספר שיש בו מפת אוצר. מפה לשם, פדינגטון מוצא עצמו בכלא, וגם כאן הוא מצליח לפזר את האווירה הנעימה שהוא מביא עמו לכל מקום. 

אנטמן והצרעה

בימוי: פייטון ריד
| 118 דקות

סקוט לאנג הוא “אנטמן” מחזיק בחליפה שיודעת לכווץ ולהגדיל אותו. זוגתו היא הופ ון דייק שגם לה יש חליפה כזו והיא הופכת ל”צרעה”. ביחד הם יוצאים להרפתקאה נועזת כדי לחלץ את אמה של הופ שנתקעה באיזה מרחב קוונטי. בידור קיצי מהנה ובלתי מחייב. 

פדינגטון 2

בימוי: פול קינג
| 103 דקות

אחרי שמצא את מקומו בלונדון בבית משפחת בראון, רוצה פדינגטון לקנות מתנה לדודתו. מתברר כי מישהו אחר חומד את אותה המתנה: ספר שיש בו מפת אוצר. מפה לשם, פדינגטון מוצא עצמו בכלא, וגם כאן הוא מצליח לפזר את האווירה הנעימה שהוא מביא עמו לכל מקום. 

משפחת סופר-על 2

בימוי: בראד בירד
| 118 דקות

חלפו 14 שנה מאז שהכרנו את “משפחת סופר־על” ועתה מגיע חלק ב’ בהרפתקאותיהם. גם כאן נדרשת משפחת גיבורי העל, אם, אב ושלושת ילדיהם, ללמוד כיצד לשלוט בכוחותיהם וכיצד לפעול במשותף כמשפחה כדי להציל את העולם.

מפגש חווייתי לילדים ולכל המשפחה בו יסופר על הכוכב הגדול הראשון של הקולנוע, צ’רלי צפלין. הזדמנות להכיר מקרוב את הרגעים המפורסמים והמצחיקים ביותר בסרטיו. בהנחיית הבמאי אלון גור אריה. (לכל המשפחה)

הקרקס

בימוי: צ’ארלי צ’פלין
| 72 דקות

הנווד מגיע הפעם לקרקס והופך לכוכב, מבלי ידיעתו. הוא מתאהב בבתו של מנהל הקרקס, וכדי להרשים אותה מוכן להסתכן בהליכה על החבל. התוצאה היא אחד מסרטיו הגדולים של צ’פלין: קומדיה רומנטית נוגעת ללב. קלאסיקה.