סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

הנער

בימוי: צ’ארלי צ’אפלין
| 68 דקות

הנווד הנצחי של צ’פלין הוא גיבורו הראשי של הסרט שלפנינו. כאן הוא מוצא תינוק, ולאחר שאינו מצליח להפטר ממנו, מחליט לאסוף אותו אליו. סביב החומרים האוטוביוגרפיים האלו יצר צ’פלין קומדיה קלאסית שמצחיקה ומרגשת במידה שווה.

הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר

בימוי: דין דבלואה
| 104 דקות

היקאפ, הנער הצנום שלמד כיצד לאלף את הדרקון השחור “שום שן” ולהעזר בו כדי להציל את האי, הוא עכשיו מנהיג הויקינגים. אבל סכנה חדשה מרחפת מעל תושבי העיר. מנקודת המוצא הזה מציע הפרק השלישי בסדרת “הדרקון הראשון שלי” עוד הרפתקאת אנימציה מהנה ביותר. 

מה באמת קורה לנו בתוך הראש? מי אחראי לכך שנצחק, נאהב, נחשוב ונדבר? יחד נסייר ברחבי המוח האנושי ונגלה דברים מפתיעים עליו, וגם על עצמנו. מרצה: יואב מה־טוב

הקול בראש

בימוי: פיט דוקטר, רונלדו דל כרמן
| 94 דקות

ריילי עוברת עם אמה ואביה לעיר חדשה ובית חדש. השינויים האלו משפיעים גם על חמשת הכוחות הפועלים בראשה: שמחה, עצב, גועל, כעס ופחד. בעזרתם, מנסה ריילי להתמודד עם השינוי ולומדת על חשיבותם של רגשות. 

הקרנת הסרט “מפצח האגוזים וארבע הממלכות” תלווה במפגש לכל המשפחה בהנחיית עיתונאית התרבות דנה קסלר שתספר על מחול בקולנוע ותראה קטעים קצרים מסרטים.

מפצח האגוזים וארבע הממלכות

בימוי: לאסה הלסטרום, ג’ו ג’ונסטון
| 101 דקות

הגרסה של דיסני לסיפור הקלאסי על קלרה, שמקבלת במתנה את מפצח האגוזים לכבוד חג המולד, רק כדי לגלות שהוא נסיך מהחלומות שמציל אותו ממלך העכברים, זוכה כאן לעיבוד חדש, משוכלל ומתוחכם.