סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

לגו – המשחק המפורסם בהיסטוריה

מי המציא אותו? איך זה התחיל? מהם צעצועי הלגו הנדירים בעולם? והכי חשוב: למה כל כך כואב לדרוך יחף על לבנת לגו? כל זאת לפני הקרנת הסרט במפגש עם ניר ויילד הלא הוא “שר היער”.

סרט לגו 2

בימוי: מייק מיטשל
| 107 דקות

פין, גיבור הסרט הקודם, שחרר את אבני הלגו מתוכניות הבינוי הקשיחות של אביו, ויצר יקום חדש של יצורים והרפתקאות. הפעם מחליט אביו לאפשר לאחותו הקטנה של פין לבנות בלגו. היצורים שהיא בונה, באבני הדופלו הגדולות, מאיימים על היקום שיצר פין, ומכאן מתחילה הרפתקאה מהנה ומבדרת. 

בעלי חיים בקולנוע

סרטי הילדים מלאים בבעלי חיים מכל הסוגים ומכל המינים, אמיתיים ומצוירים. לא רק פילים מעופפים: הקרנת הגרסה החדשה של “דמבו” תלווה במפגש לילדים בהנחיית עיתונאית התרבות דנה קסלר על בעלי חיים בקולנוע.

דמבו

בימוי: טים ברטון
| 130 דקות

גור הפילים הקטן, דמבו, מגלה כשרון נדיר לעוף בעזרת אוזניו הגדולות, ואלו מסייעות לו לשרוד בחיי הקרקס. טים ברטון מעביר את הסרט מאנימציה לדמויות בשר ודם (ואנימציית מחשב). כמו תמיד אצל ברטון, יש כאן שילוב בין הגרוטסקי למרגש, ובין המאיים למעורר החיוך.