סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

מיסטר לינק

בימוי: כריס באטלר
| 94 דקות

אציל אנגלי שתחום המומחיות שלו הוא תיעוד מפלצות, יוצא לצפון אמריקה כדי למצוא את “ביג פוט” המסתורי. המפגש עם הייצור מעורר בו תדהמה. מתברר כי זהו טיפוס גדול ושעיר אך גם תמים וטוב לב. סביב המפגש בין שני ההפכים האלו נוצרת קומדיה מהנה. 

מה יותר כיף להמציא פארק שעשועים בחדר או לנסוע לפארק שעשועים? מה הקשר בין דוב גריזלי ודורבן חרדתי ולמה חלומות הם החלק הכי חשוב במציאות ? עמוס אלנבוגן, קריקטוריסט וחולם מקצועי בסדנת קריקטורות ויצירתיות 

פלא של פארק

בימוי: דיוויד פייס, ג’וש אפלבאום
| 85 דקות

אחד הבילויים של ג’ון ואימה הוא לדמיין פארק שעשועים, עם מתקנים יוצאי דופן וחבורה של חיות מפעילה אותו. כאשר אימה חולה, ג’ון מגלה כי הפארק שבדימיונה – קיים במציאות. אך עתה עליה לאחד כוחות עם החיות כדי להצילו. 

''פני האבן'' גדול שחקני הקומדיות שמעולם לא חייך – באסטר קיטון

במפגש עם הקולנוענית גלית רויכמן נכיר את באסטר קיטון, אלוף הביצועים המצחיקים שסמלו המסחרי היו פניו החתומות. גדול שחקני הקומדיה שלא חייך מעולם בסרטיו והבעת פניו החתומה הפך אותו לאגדה

ביל המלח

בימוי: צ’ארלס פ. רייסנר
| 64 דקות

יחד עם הגנרל, נחשב ביל המלח לסירטו הטוב ביותר של קיטון. העלילה עוקבת אחר סטודנט מצועצע השב לבקר את אביו, ספן קשיש בנהר המיסיסיפי. 

הוגו

בימוי: מרטין סקורסזה
| 130 דקות

מרטין סקורסזה חוזר עד לרגע ההולדת של הקולנוע העלילתי, אל הפנטסיות המתוקות שביים מלייז באמצעים דלים – והוא עושה זאת חמוש בשיאה של הטכנולוגיה של ימינו.

על מלוכה וחיות מחמד

במפגש עם ניר ויילד הלא הוא “שר היער”, נלמד מהי חיית המחמד של המלכה הכי וותיקה בעולם, היכן יש מלכים עדיין בעולם ומהן חיות המחמד שלהם.

רקסי המלך

בימוי: וינסנט קסטלוט, בן סטאסן
| 85 דקות

רקס הוא הכלב החדש של מלכת אנגליה. הוא זכה ליחס מיוחד שגורם לו להתנהג בהתנשאות. עד כדי כך שהוא גורם לתקרית דיפלומטית עם נשיא ארצות הברית. רקס נפלט מן הארמון ומתגלגל עד למקום הכי נמוך שכלב יכול להגיע אליו. מכאן הוא יצטרך לטפס בחזרה כדי לזכות שוב במקומו המלכותי.

ארץ יצורי הפרא

בימוי: ספייק ג’ונז
| 100 דקות

העלילה עוסקת במקס הקטן שרב עם אמו, ונמלט אל ארץ יצורי הפרא, כאן הוא זוכה למעמד של מלך. ספר הילדים של מוריס סנדק לכד את המהות של נפש הילד בצורה מושלמת, הן מבחינת הסיפור והן בזכות האיורים החד פעמיים שלו. 

קוסמים ומכשפים בקולנוע

מפגש סוחף ומצחיק אודות סרטי הקוסמים והמכשפים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע. איך יוצרים פעלולי קסמים על המסך הגדול. בהנחיית הבמאי והתסריטאי אלון גור אריה.

לשבור את הקסם: מלכת השלג

בימוי: רוברט לנס, אלכסיי ציצילין
| 80 דקות

המלך הרולד מחליט להאבק בקוסמים, הוא מפתה אותם לבוא לארמונו ואז דוחק אותם אל ארץ המראות – משם הקסמים אינם יכולים לעבוד. גם המשפחה של גרדה נלכדה בארץ המראות. אך הם מצליחים לשלוח אליה שליחה – מלכת השלג. 

ווילי מהיר וחייכני

בימוי: יוסרי עבד אלחלים
| 90 דקות

ווילי הוא מונית ‘אנדרדוג’ עם לב של נהג מרוצים, המנסה להחזיר את חייו למסלול. במהלך שליחות ווילי נתקל בבלה – היא חכמה, יפה ומבריקה. אז, כשבלה נחטפת על ידי קייזר בעל 18 הגלגלים וכנופייתו, ווילי מגייס את חבריו המצחיקים מהשכונה ויוצא להרפתקה כדי לחלצה. 

המרדפים המצחיקים בעולם

במפגש מצחיק וגדוש אקשן יסופר על כוכבי המרוצים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע. נחשוף גם איך יוצרים מרדפי מכוניות ומטוסים בקולנוע מבלי שאיש ייפגע או אפילו יסע באמת. בהנחיית הבמאי והתסריטאי אלון גור אריה

ווילי מהיר וחייכני

בימוי: יוסרי עבד אלחלים
| 90 דקות

ווילי הוא מונית ‘אנדרדוג’ עם לב של נהג מרוצים, המנסה להחזיר את חייו למסלול. במהלך שליחות ווילי נתקל בבלה – היא חכמה, יפה ומבריקה. אז, כשבלה נחטפת על ידי קייזר בעל 18 הגלגלים וכנופייתו, ווילי מגייס את חבריו המצחיקים מהשכונה ויוצא להרפתקה כדי לחלצה.