סגור
לתכנית החודשית

חגיגת קולנוע לילדים

מועדון הסרט הטוב לכל המשפחה

כל שעליכם לעשות בכדי להצטרף למועדון הוא למלא את טופס ההצטרפות, ולהנות מדי אירוע מכרטיס כניסה ב-10 ₪ ופופקורן 10 ₪ לקבלת ההטבה והצטרפות לרשימה >>>

בשיחה עם במאי ותסריטאי הסרט ליאור חפץ, נלמד על המתרחש מאחורי הקלעים, השיטות שבהן השתמש כדי ליצור את השיאים של הסרט, האפקטים הויזואלים ותהליך העבודה מול אולפני האנימציה ״סנובול״, (בליווי קליפים מאחורי הקלעים).

הרפתקה בשחקים

בימוי: ליאור חפץ
| 102 דקות

יותם עובר לבסיס של חיל האויר בדרום הארץ עם אימו. חברתו היחידה כאן היא נועה, וכאשר השניים מוצאים מטוס קרב מימי מלחמת העצמאות, הם יוצאים להרפתקה חדשה. בזכות תסריט דרמטי, צמד שחקנים מוכשר והרבה כשרון יצר ליאור חפץ סרט ילדים מאד ישראל ומהנה ביותר. 

בת הים הקטנה

בימוי: רון קלמנטס, ג’ון מוסקר
| 83 דקות

אריאל, בת ים ובתו של המלך טריטון, מואסת בחיי האוקיינוס וחולמת להצטרף אל בני האדם. עסקה מפוקפקת עם מכשפת הים אורסולה מובילה את אריאל אל הרפתקת חייה. עם השירים האהובים, הסיפור הקסום והדמויות הבלתי נשכחות, הסרט הוא כבר ממזמן לא רק סרט אנימציה.

אנגרי בירדס 2

בימוי: תורפ ון אורמן, ג’ון רייס
| 97 דקות

בפרק השני במלחמות הציפורים והחזירים, נאלצות שתי הקבוצות להפסיק את להכות אלו את אלו ולשלב ידיים כדי להלחם באיום חדש שעלול להשתלט על שתיהן גם יחד. עם אנימציה משובחת, קצב היסטרי והרבה הומור פיזי יעיל, “אנגרי בירדס 2” מציע שעה וחצי מבדרות. 

מסע קסום בו יסופר על מאחורי הקלעים של “מלך האריות” וסודות האנימציה הממוחשבת שגורמת לנו לצחוק ולהתרגש מול המסך. הכניסה אסורה לצבועים ולאריות ששמם סקאר. בהנחיית הבמאי אלון גור אריה

מלך האריות

בימוי: ג’ון פאברו
| 118 דקות

הגרסה המודרנית לקלאסיקה של דיסני מחליפה את האנימציה המצוירת בהנפשה מודרנית שבה מעוצבות כל דמויות הסרט כחיות של ממש. העלילה נותרה כשהיתה, ובה גור האריות סימבה נאלץ לגלות מקהילתו לאחר רצח אביו מלך החיות מופאסה, עד שיתבגר ויבין שעליו לשוב ולתפוס את מקומו המלכותי.