סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

פלא

בימוי: סטיבן צ’ובסקי
| 113 דקות

הלהיט הגדול של חורף 2018 מתאר את התמודדתו של אוגי פולמן, ילד בן עשר הסובל מעיוות קשה בפניו, עם הקשיים הכרוכים בחברת הילדים ונטייתה להטפל ולפגוע בילדים חלשים ושונים. התוצאה הפכה לשובר קופות מפתיע שפוגע בלב של ילדיהם והוריהם במידה שווה.

קרא לי בשמך

בימוי: לוקה גואדנינו
| 131 דקות

באיטליה של שנות ה-80, מבלה אליו בן ה-17 את חופשת הקיץ בוילה המשפחתית. אל המקום מגיע אוליבר, עוזר ההוראה של אביו, גבר יפה תואר המעורר בקרב הנער רגשות לא מוכרים. מערכת יחסים מלאת תשוקה הולכת ונרקמת בין השניים. סרטו החדש של לוקה גואדנינו ("אני אהבה") הוא עיבוד קולנועי מופתי ומרגש לספרו של אנדרה אסימן שזכה בשורה ארוכה של שבחים וביקורות מהללות.

על גוף ונפש

בימוי: אילדיקו אניידי
| 116 דקות

הקשר בין שני עובדים בבית מטבחיים מתגלה כבעל משמעות הכרחית ומימד פנטסטי כאשר מתברר כי הם חולקים את אותם החלומות. אילדיקו אניידי מצליחה לתרגם שאלות של חיבור זוגי לכדי דרמה אנושית המפתחת את נקודת המוצא שלה לכיוונים מפתיעים ויוצאי דופן. 

האיש שבקיר

בימוי: יבגני רומן
| 92 דקות

לילה אחד, דירה אחת, נעדר אחד. שיר מתעוררת בערב שישי מצלצול בדלת ומגלה שבעלה, רמי, נעלם בפתאומיות. הסרט עוקב אחרי האירועים שמתרחשים במהלך הלילה הארוך, המורכב מסדרת מפגשים של שיר עם אנשים שנכנסים ויוצאים מהדירה.

חוטים נסתרים

בימוי: פול תומאס אנדרסון
| 130 דקות

ריינולדס וודקוק הוא מעצב אופנת עילית בלונדון של שנות החמישים. דיוק ושלמות מנחים את חייו המקצועיים והאישיים באופן שגובל באובססיה. סביב מערכת היחסים עם בת זוגו החדשה והצעירה, מעצב פול תומאס אנדרסון את הדרמה שלפנינו: מבט חכם ולא בנאלי על משחקי הכח ותאוות השליטה הנוכחים בכל זוגיות. 

לחיות בקטן

בימוי: אלכסנדר פיין
| 135 דקות

פטנט המאפשר לכווץ את בני האדם ליצורים בגובה 10 ס”מ מייצר עולם מוקטן, ועמו גל הגירה של בני אדם המחליטים לנסות את מזלם בפורמט המיניאטורי. כאשר פול, נציג מובהק של האמריקנה, מגיע אל העולם החדש, הוא מגלה שהאפשרויות שלו אמנם גדלו אבל המין האנושי לא השתנה הרבה. 

כוכבים חיים לנצח

בימוי: פול מגויגן
| 105 דקות

גלוריה גרהאם היתה כוכבת הוליוודית גדולה בשנות החמישים, אבל בסוף שנות השבעים היתה תהילתה הרחק מאחוריה פגשה בשחקן הצעיר ממנה בשלושה עשורים, וכאשר התמוטטה וחלתה מצאה לה מקום מרפא בבית משפחתו, יחד עם הוריו ואחיו. סביב המקרה האמיתי הזה, נולדת הדרמה היפה שלפנינו.