סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

הנשיקה האחרונה של הקיסר

בימוי: דיוויד לבו
| 107 דקות

כאשר קצין נאצי בא להשגיח על קיסר גרמניה המודח, בהולנד של 1940, מתחילות להתגלגל שרשרת אינטריגות ותככים בטרקלינים ובין הסדינים. עם הופעה כבירה של כריסטופר פלאמר, זהו מותחן אפקטיבי ששוה תשומת לב.

העיתון

בימוי: סטיבן שפילברג
| 116 דקות

על רקע פרשת “מסמכי הפנטגון” שהודלפו לעיתונות וחשפו את עומק הכשלון בויאטנם, מתמקד “העיתון” בשתי דמויות: עורך הוושינגטון פוסט בן בראדלי וקתרין גרהם, שמקבלת על עצמה בחופזה את הבעלות על העיתון ונאלצת לגבש את דעתה על הנושא מול עמדות ולחצים שונים. עם כשרונו הקולנועי הניכר שפילברג יוצר דרמה סוחפת ורלוונטית.

המשחק הגדול

בימוי: ארון סורקין
| 140 דקות

כדאי מאד לראות את סרט הביכורים כבמאי של ארון סורקין שנשען על דיאלוגים צפופים, דמויות אינטליגנטיות ופיתולי דרמה שהולכים ומצטברים. סביב סיפורה של מולי בלום, שניהלה משחקי פוקר פרטיים והסתבכה עם גורמים חזקים משני צדי החוק, הוא יוצר תנועה בלתי פוסקת, שחותרת לחשוף את נקודת המוצא, “הרוזבאד” של גיבורתו. 

דנקרק

בימוי: כריסטופר נולן
| 106 דקות

כריסטופר נולן מגיש אפוס היסטורי הדוק שמביא למסך את קרב דנקרק במהלכו חילצה בריטניה מאות אלפים מחייליה ממצור גרמני. בכשרון רב מצליח נולן למסור את עוצמת הימים ההם על החרדה, המתח, הנחישות וההקרבה.

להרוג אייל קדוש

בימוי: יורגוס לנטימוס
| 121 דקות

כמו בסרטו הקודם “הלובסטר”, גם ב”להרוג אייל קדוש” מציע יורגוס לנטימוס חוויה קולנועית יוצאת דופן. העלילה מתמקדת במנתח לב מוצלח, נשוי ואב משפחה למופת, שמוצא עצמו אל מול נער בן 16 אשר הופך בהדרגה למשמעותי בחייו. 

צורת המים

בימוי: גיירמו דל טורו
| 123 דקות

אלייזה היא עובדת ניקיון אילמת במתקן ממשלתי סודי. כאשר מובא למקום ייצור מים מסתורי, צומח קשר עמוק בינו לבין אלייזה. קשר זה עומד בסכנה בשל כוונת סוכני הממשל לחשוף את היצור לסדרת ניסויים קטלניים. זוכה האוסקר הטרי הוא דרמה רב עוצמה וחד פעמית שיש בה רומנטיקה מסתורית ומרגשת. 

שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי

בימוי: מרטין מקדונה
| 115 דקות

אחרי שנואשה מחקירת המשטרה בענין האונס והרצח של בתה, שוכרת אישה מהעיירה אבינג שבמיזורי שלושה שלטי פרסום ויוצאת בקמפיין מתריס כנגד השריף המקומי. הסערה המתעוררת בעיירה מכריחה את כל הנוגעים בדבר להוכיח את אופיים. אחד הסרטים השלמים והנהדרים של השנים האחרונות. אל תחמיצו.

אהבה חסרה

בימוי: אנדריי זוויגנצב
| 127 דקות

ז’ניה ובוריס עומדים להתגרש. רק שאלה אחת נותרה, מה לעשות עם אליושה, בנם בן ה־12. האדישות שמגלים השניים כלפי בנם עומדת למבחן כאשר מתגלה כי הוא נעלם והם יוצאים לחפש אחריו. כמו בסרטיו הקודמים מציע זוויגנצב דיוקן קר ומפוכח של רוסיה העכשווית

ליידי בירד

בימוי: גרטה גרוויג
| 94 דקות

ליידי בירד בשנה האחרונה של תיכון קתולי, משתתפת בכיתת התאטרון, מתאהבת בבנים על ימין ושמאל ונאבקת עם הקול הסמכותי היחיד בחייה: אמא שלה. סביב היחסים בין שתי אלו, עם הופעת מחץ, בזכות תסריט מבריק מצליחה גרטה גרוויג להביא דרמה משפחתית מצחיקה ונוגעת ללב.