סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

האישה

בימוי: ביורן רונג
| 100 דקות

ג’ואן קסטלמן היא אשתו של הזוכה הטרי בפרס נובל לספרות: חכמה, נערצת, תומכת לכל אורך הקריירה. אבל רגע לפני שג’ו עומד לקבל את הפרס מתחילים הסודות שבחייהם להבקיע סדקים בזוגיות הארוכה. בזכות הופעה מוצלחת של פרייס וקלוז התוצאה היא דרמה משפחתית מוצלחת. 

מה יגידו כולם

בימוי: איראם האק
| 106 דקות

נישה הנורבגית מנסה להיות בת ממושמעת להורים יוצאי פקיסטן, ובמקביל לנהל חיי התבגרות שגרתיים. לאחר שאביה תופס אותה ואת החבר שלה בחדרה, שני עולמותיה נקלעים לעימות חזיתי והיא נאלצת למצוא לבדה את דרכה בעולם. דרמה מרגשת שסחפה את הקהל והמבקרים גם יחד.

אי הכלבים

בימוי: וס אנדרסון
| 101 דקות

לאחר שכל הכלבים בעיר יפנית מגורשים לאי מבודד, נער צעיר יוצא למסע בעקבות כלבו – אודיסיאה מסעירה שתכריע את גורל האזור כולו. אשף הקולנוע וס אנדרסון ("משפחת טננבאום") ממשיך לשכלל את שפתו הייחודית בסרט אנימציה מרהיב שפתח את פסטיבל ברלין.

כוכב נולד

בימוי: בראדלי קופר
| 135 דקות

כוכב המוסיקה ג’קסון מיין פוגש במקרה במלצרית עם כשרון שכובש את לבו. הוא דוחף אותה קדימה והרומן שצומח בין השניים עומד למבחן ככל שהקריירה המוסיקלית שלה פורחת בעוד שלו מתרסקת. אחד הלהיטים הבולטים של סתיו 2018 נהנה מהכריזמה של בראדלי קופר וליידי גאגא.

מרי שלי

בימוי: הייפא אל-מנסור
| 120 דקות

מרי וולסטונקראפט הנלהבת והמרדנית מוצאת לה אהוב, המשורר פֶרסי שלי. כאשר ניחת עליהם אסון ובתם התינוקת מתה, מרי מתקוממת, אוזרת כוח ומתוך הכאב כותבת את רומן המדע הבדיוני הראשון בעולם: "פרנקנשטיין".

הג’נטלמן והאקדח

בימוי: דיוויד לאורי
| 93 דקות

פורסט טאקר שיכלל לכדי אמנות את משלח ידו: שוד בנקים. גם עכשיו, בפרק השלישי של חייו, הוא מבצע את המשימה באלגנטיות שכובשת את קורבנותיו. היחיד שאינו מתרשם הוא בלש משטרה שמחליט לשים ידו על גיבורנו. חלק ניכר מכוח הסרט נובע מהופעת זהב של רוברט רדפורד בן ה־82.

אוויר קדוש

בימוי: שאדי סרור
| 81 דקות

לאדם, יש תארים ואמביציה, אבל כערבי נוצרי תלויה מעל ראשו גם תקרת זכוכית עבה. מפגש עם כומר מהוותיקן, רוברטו, המטייל עם קבוצות צליינים בעיר, מוליד במוחו סטארט-אפ גאוני: למכור לתיירים בקבוקי אוויר קדוש.

נורמנדי בעירום

בימוי: פיליפ לה גיי
| 105 דקות

תושבי עיירה בנורמנדי נאבקים בקושי להתקיים מחקלאות ומהתעלמות השלטון ממצבם. ראש העירייה מציע לבחור בקו חדש של מאבק ולהשתתף בצילום קבוצתי בעירום שמבקש לקיים במקום צלם בריטי מפורסם. אבל כדי לשכנע את המקומיים לקחת חלק בפרוייקט דורש מסע שכנועים לא פשוט.