סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

שרוכים

בימוי: ינקול גולדווסר
| 100 דקות

סרט על קשר מורכב בין אב מזדקן לבנו בעל צרכים מיוחדים, אותו נטש בילדותו. דרך מערכת יחסים של אהבה, דחייה ותלות הדדית, מעלה הסרט שאלות כמו ערך החיים, הצורך בקשר אנושי והאם חיים אפשריים בלעדיו. 

האדם הראשון

בימוי: דמיאן שאזל
| 142 דקות

ניל ארמסטרונג ומסעה של אפולו 11 לירח ב־1969 עומד במרכז סרטו השלישי של דמיאן שאזל. כמו בכותריו הקודמים – “וויפלאש” ו”לה לה לנד”, שאזל יודע לייצר חוויה קולנועית אינטנסיבית וסוחפת. כאן, עם נוכחות מאופקת של ריאן גוסלינג הוא מעצב גיבור קר רוח שמתמודד עם המתח של המשימה האישית והלאומית.

יונתן אגסי הציל את חיי

בימוי: תומר הימן
| 106 דקות

סיפור חייו של יונתן אגסי, אחד מכוכבי הפורנו הגאה הגדולים בעולם. מבט נדיר ואינטימי על עולם הפורנו והליווי, שחושף גם יחסים מפתיעים בין אם ובנה שמצליחים להגדיר מחדש את גבולות התא המשפחתי.

חיפוש

בימוי: אניש צ’אגנטי
| 102 דקות

חיפוש” מתאר את נסיונו של אב מודאג למצוא את בתו שהקשר עמה נותק. את כל התעלומה הזו אנחנו מקבלים רק דרך צג המחשב והדרכים השונות שהוא מציע לנו להתחבר לעולם. זה היה יכול להיות גימיק, אבל אניש צ’אגנטי הצעיר מצליח ליצור סרט מפתיע ומותח באמת.

אל דאגה, הוא לא יגיע רחוק ברגל

בימוי: גאס ואן סנט
| 113 דקות

ערב עגום שולח את ג'ון קאלהן לבית החולים, והוא מוצא עצמו בכיסא גלגלים. כעת ייאלץ המאייר המוכשר למצוא את היופי וההומור גם כשנדמה שהכל תמיד נגדו. גאס ון סנט מגיש דרמה קומית מרירה ומשעשעת שנהנית מהופעה כבירה של חואקין פיניקס וג’ונה היל בתפקידים הראשיים. 

בערה

בימוי: צ’אנג־דונג לי
| 158 דקות

ג’ונג־סו הוא צעיר כפרי שמתגורר בסיאול. הוא פוגש בהא־מי שלמדה איתו בכפר וקשר רומנטי מתחיל בינהם. אך כשהיא שבה מטיול באפריקה, יש לה בן זוג חדש: עירוני, משכיל ומתוחכם. המשולש הרומנטי הזה הולך ומסתבך. על בסיס סיפור קצר מאת הארוקי מורקאמי, יצר צ’אנג־דונג לי את אחד הסרטים היפים של 2018

הגננת

בימוי: ליסה קולאנג’לו
| 99 דקות

ליסה היא גננת בגן ילדים שמבקשת לפרוץ את שגרת חייה עם בעל ושני ילדים ומשתתפת בסדנת שירה. כשהיא שומעת בגן את אחד הילדים מדקלם רצף משפטים בעל איכויות פואטיות, היא נאבקת כדי לפתח את כשרונו, גם במחיר של עימות עם סביבתה. “דרמה חריגה ומקסימה” (הוליווד ריפורטר). 

היורשות

בימוי: מרסלו מרטינזי
| 98 דקות

צ’יקיטה וצ’לה חיות ביחד כבר עשרות שנים. גם עכשיו כשהן כבר לא צעירות, צ’יקיטה עדיין שומרת על רוח נעורים. צ’לה בקושי יוצאת מהמיטה בבוקר. אבל כשצ’יקיטה נכנסת לכלא בגלל חובות, צ’לה נאלצת לצאת מהבועה. דרמה קטנה וממזרית שמצליחה לתפוס היטב את הלב.