סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

משמורת

בימוי: קסאוויה לגראן
| 93 דקות

כשהוריו נפרדים נאלץ ז’וליאן לבלות מדי סופשבוע שני עם  אביו. ככל שהפרידה הופכת מוחשית יותר עבור האב, כך התנהגותו הופכת תקיפה ורודפנית, ומאיימת על ז’וליאן, אמו ואחותו. אחד הסרטים המעולים של השנתיים האחרונות הוא דרמה משפחתית קפוצה כאגרוף שצוברת את עוצמתה מרגע לרגע. 

אלמנות

בימוי: סטיב מקווין
| 129 דקות

ארבע נשים יוצאות לממש את השוד האחרון של בני זוגן, שנהרגו במהלך ביצועו. בזכות התסריט השרירי, בזכות ההופעה של ויולה דיוויס בתפקיד הראשי ועם מלאכת צלום מקורית של שון בוביט, מצליח מקווין ליצור מותחן חכם, מודרני שמסעיר את הלב והמחשבה. 

הג’נטלמן והאקדח

בימוי: דיוויד לאורי
| 93 דקות

פורסט טאקר שיכלל לכדי אמנות את משלח ידו: שוד בנקים. גם עכשיו, בפרק השלישי של חייו, הוא מבצע את המשימה באלגנטיות שכובשת את קורבנותיו. היחיד שאינו מתרשם הוא בלש משטרה שמחליט לשים ידו על גיבורנו. חלק ניכר מכוח הסרט נובע מהופעת זהב של רוברט רדפורד בן ה־82.

ד”ר קנוק

בימוי: לורין לוי
| 113 דקות

ד”ר קנוק, נוכל מבריק שהפך לרופא ויורש קליניקה באלפים הצרפתיים. לאכזבתו הוא מגלה שאוויר ההרים הצלול מעניק לתושבי הכפר בריאות מצוינת. בנחישותו להתעשר וכמומחה באומנות הפיתוי, הוא מאבחן את הפונים אליו כחולים במחלות אמיתיות או מדומות והופך לסיפור הצלחה. דרמה קומית שצוברת בהדרגה מימד רגשי. 

האחים סיסטרז

בימוי: ז’אק אודיאר
| 121 דקות

מערב ארצות הברית בימי הבהלה לזהב. האחים איליי וצ’רלי סיסטרז נשכרים כדי לחסל רופא שיניים שהגיע למערב וגנב סכום כסף משמעותי. עם אנסמבל שחקנים כביר אודיאר מעצב מערכות יחסים חד פעמיות ומציע חוויה מספקת. “סרט סוחף, מצחיק, מותח וגם אלים מדי פעם” (אורי סיגול, “גלובס”).