סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

שתיקה רועמת

בימוי: לארס קראומה
| 111 דקות

מזרח גרמניה, 1956. כאשר תלמידי י”ב מחליטים להביע מחאה על הפלישה הסובייטית להונגריה, מחליטים השלטונות לנקוט ביד קשה ולהעמיד בפני התלמידים ברירה קשה: להלשין על יוזמי המחאה או לאבד את הזכות לבחינות הבגרות. על בסיס סיפור אמיתי יצר לארס קראומה דרמה אפקטיבית.

רומא

בימוי: אלפונסו קוארון
| 135 דקות

קליאו היא עוזרת הבית הנאמנה אצל משפחה בורגנית במקסיקו סיטי של שנות השבעים. מהלך שנה אנו מלווים אותה ודרך עיניה אנו חווים את המשברים שפוקדים אותה ואת בני המשפחה. על בסיס זכרונות ילדותו יוצר אלפונסו קוארון את אחד הסרטים היפים של 2018. 

המועדפת

בימוי: יורגוס לנטימוס
| 119 דקות

ליידי שרה ובת דודתה אביגיל נאבקות על תשומת לבה של המלכה אן ועל האפשרות לנווט את הפוליטיקה הלאומית והבינלאומית. סאטירה פוליטית שמעצבת את מאבקי הכח כטור הנדסי של עימותים הדורשים שנינות ומניפולציה. עם אנסמבל שחקניות מעולה, מלאכת צילום מבריקה ותסריט ארסי ממש, “המועדפת” הוא אחד הסרטים המצוינים של 2018. 

סגן הנשיא

בימוי: אדם מקיי
| 132 דקות

דרכו לצמרת של דיק צ’ייני מכלומניק מוויומינג לסגן הנשיא האמריקאי האחראי לפלישה לעיראק ואפגניסטן הופכת בסרטו של אדם מקיי לסאטירה פוליטית שנונה, שנהנית – קצת כמו גיבור הסרט – להשתעשע עם חוקי המשחק. 

מרדף קר

בימוי: הנס פיטר מולנד
| 119 דקות

נלס קוקסמן הוא נהג מפלסת שלג בעיירה קטנה. כאשר בנו נרצח במסגרת עסקי סמים, מחליט נלס לנקום את מותו. עם כל חיסול, הוא עולה בהיררכית הפשע, ומגיע לגורמים הרבה יותר חזקים ואלימים. התוצאה היא סרט "מהנה לצפיה שמצליח להצחיק יותר מרוב הקומדיות ההוליוודיות העכשוויות" (ארז דבורה, טמקא). 

אהבה בימים קרים

בימוי: פאבל פאבליקובסקי
| 89 דקות

סביב היחסים בין שני מוסיקאים פולניים, הוא פסנתרן מוכשר והיא זמרת כריזמטית, בעשור ומשהו שאחרי מלחמת העולם השניה, יוצר פאבל פאבליקובסקי דרמה רומנטית אפקטיבית וחכמה. 

שלושה זרים זהים

בימוי: טים וורדל
| 96 דקות

שלושה זרים מגלים יום אחד שהם חלק משלישיה שהופרדה בלידתה. ככל שהעמיקו לחקור אודות הסיבות שהובילו להפרדתם, התברר כי מדובר בסיפור מטריד הרבה יותר. הלהיט התיעודי שלפנינו עוסק בשאלות הבסיסיות של זהות, תורשה וחינוך.