שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

מקס רוז

בימוי: דניאל נואה
| 83 דקות

מקס הוא נגן ג’אז בעשור התשיעי לחייו, שמתאבל על מותה של אשתו אווה. בין החפצים שהותירה אחריה הוא מוצא כלי איפור עם הקדשה מגבר אחר. הגילוי מטריד את מקס ומעורר את החשד כי שנות הנישואין הארוכות היו כוזבות. ג’רי לואיס הגדול – באחת מהופעותיו הקולנועיות האחרונות. 

החסד של לוצ’יה

בימוי: ג’יאני זנאסי
| 110 דקות

הזוגיות של לוצ’יה במשבר, ההורות לבתה המתבגרת מעוררת חיכוכים רבים ובעבודה מתברר כי שותפה הותיק אינו לגמרי כפי שדימתה. כאשר היא נתקלת באשה מסתורית, המזדהה כמריה הבתולה, נאלצת לוצ’יה לבחון את עצמה ולגלות את האמונה שבה. קומדיה חד פעמית ומפתיעה שראויה לתשומת לב.

כולם יודעים

בימוי: אסגר פרהאדי
| 133 דקות

חתונה משפחתית היא המצע שדרכו ממשיך אסגר פרהאדי לעסוק במתחים שבתוך המשפחה ובנוכחותו העיקשת של העבר בהווה. כאן הוא מקבץ בכפר ספרדי נינוח שורת דמויות, במרכזן זוג נאהבים מן העבר, ומוביל אותם מתוך החגיגה הקלילה אל תוך דרמת מתח שמעמידה את הרשמים הראשונים בספק. 

אפשר לנשום בשקט

בימוי: איזולד אוגדוטיר
| 102 דקות

דרמה איסלנדית שזכתה בפרס הבימוי בתחרות הבינלאומית של פסטיבל סאנדנס. לארה, אם קשת יום, עובדת כבקרית דרכונים בשדה התעופה. מפגש גורלי עם אדג'ה, פליטה מגינאה-ביסאו, מבשר על תחילתה של מערכת יחסים בלתי שגרתית, נועזת וחוצת תרבויות.

גלוריה בל

בימוי: סבסטיאן לליו
| 102 דקות

גלוריה, גרושה בת כמעט שישים מלוס אנג’לס, עם שני ילדים גדולים ואמה מנג’סת, פוגשת על רחבת הריקודים את ארנולד. גם הוא גרוש עם שתי בנות, גם הוא מחפש קשר. ההתחלה המהוססת של הרומן הזה עתידה לגלות לגלוריה את דרכה לעצמאות. 

צ’מפיונס

בימוי: חאוויר פסר
| 124 דקות

כדי להימלט ממאסר של שנתיים, מסכים מרקו לעבודות שירות כמאמן של קבוצת כדורסל של אנשים עם מוגבלויות. כשמרקו לומד להכיר אותם, הוא יעשה הכל כדי להוביל את הקבוצה שלו לאליפות ולהוכיח לכולם מי באמת ״נורמלי”. התוצאה מצליחה לחדור גם את כיפת הברזל הצינית ביותר.

ואן גוך: בשערי הנצח

בימוי: ג’וליאן שנאבל
| 111 דקות

בראשית 1888 עזב ואן גוך את פריז ועקר לארל בדרום צרפת. סרטו של ג’וליאן שנבל מתמקד בפרק זמן זה ומנסה לתאר את השפע היצירתי שאפיין אותו.שנבל מבקש להתמקד במשולש הדרמטי שבין העולם, הצייר והבד. כדי להגיע לכך הוא נוקט בסגנון קולנועי כמו אימפרסיוניסטי.

הסודות של ג’ואן

בימוי: טרבור נאן
| 101 דקות

כאשר המשטרה עוצרת את ג’ואן סטנלי בעוון ריגול לטובת ברה”מ, היא כבר בעשור השמיני לחייה. המתח שנוצר – מחזירים את ג’ואן אל נעוריה, כאשר היתה סטודנטית צעירה בקיימברידג’, ואל הדרך שבה נסחפה לתוך פעילות הריגול. 

מה הסיכוי?

בימוי: ג’ונתן לוין
| 125 דקות

פרד פלרסקי הוא עתונאי אידיאליסט שמוצא עצמו במסיבה עם שרלוט פילד, מזכירת המדינה האמריקאית. כאשר פרד היה ילד, שרלוט היתה הבייביסיטר שלו. הוא נותר מאוהב בה מאז, ועכשיו הוא מקבל הזדמנות לחדש את הקשר. סת רוגן ממשיך עם סוג ההומור שהפך אותו לכוכב.