סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

מלחמה פרטית

בימוי: מתיו היינמאן
| 110 דקות

סיפורה של העתונאית מארי קולווין, כתבת המלחמות של הסאנדיי טיימז, אשר נהרגה בעת עבודתה בעיר חומס. היינמן נע לאורך ציר הזמן עד לרגע הטרגי הזה, ומתבונן במניעים הערכיים והאישיים שהפעילו את קולווין. הופעתה המצוינת של רוזמונד פייק בתפקיד הראשי, והגישה הבלתי רגשנית של היינמן מעניקים לסרט את עוצמתו

אדוני

בימוי: רוהנה גרה
| 99 דקות

ראטנה היא אלמנה טריה שנמלטת מן הכפר למומבאי כדי להמנע מנישואים שניים. כאן היא אמורה לעבוד כמשרתת בביתם של זוג טרי מן המעמד העליון. אלא שהנישואים בוטלו ובדירה היוקרתית מתגורר הבעל הנבגד, אשווין. – דרמה אלגנטית ועדינה, שמתבוננת בהוגנות במתחים המעמדיים והרומנטיים שמתעוררים בין השניים.

אשה עובדת

בימוי: מיכל אביעד
| 93 דקות

החיים במקום העבודה של אורנה הופכים בלתי נסבלים. הבוס שלה בחברת הנדל"ן, בני, מעריך ומקדם אותה, אך בה בעת מנסה לפתותה ומציק לה. במקביל, המסעדה החדשה שפתח בעלה לא מתרוממת, ואורנה הופכת למפרנסת העיקרית של שלושת ילדיהם. כאשר עולמה מתנפץ, היא נאלצת לאסוף את השברים ולהילחם בדרכה שלה על עבודתה ועל ערכה העצמי.

השמן והרזה

בימוי: ג’ון ס. ביירד
| 98 דקות

בתחילת שנות החמישים היו סטן ואולי, הצמד הקומי הגאוני, בשיאו של משבר. גם אחרי עשרות שנים משותפות הם לא איבדו את הטאץ’ הקומי, ואת השאיפה להצחיק את הקהל וזה את זה. עם הופעות מעולות של קוגן וריילי, עם תסריט שנון שמציע שלל קטעי הומור, זוהי קומדיה כיפית, וחכמה.

חסד מופלא אריתה פרנקלין

בימוי: אלן אליוט, סידני פולק
| 89 דקות

ב־1972 היתה אריתה פרנקלין בשיא הקריירה. אבל בינואר היא שבה לשורשים אל הגוספל ושירי הנשמה ובמשך שני ערבים הקליטה את מה שיהפוך לאלבום המצליח ביותר שלה – “חסד מופלא”. הסרט מצליח להעתיק אותנו אל הרגע שבו נוצרה יצירת המופת המוסיקלית הזו והוא עונג לעיניים ולאוזניים. 

טעימה מהחיים

בימוי: פרנצ’סקו פלאשי
| 92 דקות

ארתורו הוא שף בן 40 שנשלח לעבודות שירות. הצעירים שהוא מלמד בישול נמצאים על הקשת האוטיסטית וכאשר אחד מהם נבחר להשתתף בתחרות בישול בטוסקנה, ארתורו נאלץ ללוות אותו. מה שמתחיל כמסע בלתי אפשרי הופך לקשר אמיתי שמלמד את ארתורו מהו הטעם האמיתי לחיים.

זה בידיים שלך

בימוי: לודביק ברנרד
| 105 דקות

פושע צעיר מתגלה כבעל כשרון נדיר בפסנתר. יחסיו עם מורה קשוחה עשויים להוביל אותו לזכיה בתחרות נחשבת. למברט וילסון וקריסטין סקוט תומאס הופכים את "זה בידיים שלך" לדרמה מוצלחת בעלת עומק רגשי של ממש.

סודות בין אחיות

בימוי: פבלו טראפרו
| 117 דקות

כאשר אביה חוטף שבץ, חוזרת אוחה הביתה אחרי שנים ארוכות בפריס. המפגש עם אחותה הצעירה מיה טעון ומרגש, והיחסים הקרובים בין שתי האחיות והגברים בחייהן עתידים להטלטל אף יותר בשל מצבו של האב. “סודות בין אחיות” הוא מלודרמה משפחתית שלא חוששת מרגעים בעלי מתח רגשי וחושני.

רוקטמן

בימוי: דקסטר פלטשר
| 121 דקות

כבר חמישה עשורים שאלטון ג’ון מפרסם להיטים נהדרים שמלווים את חיינו. הביוגרפיה הנוכחית מתארת את רגעי הפריצה והשיא בקריירה של ג’ון, ואיננה חוששת להציג את גיבורה גם ברגעיו הפחות מחמיאים. דרמה מוסיקלית בעלת מימדים כמעט פנטסטיים.

מלון מומבאי

בימוי: אנתוני מראס
| 123 דקות

ב־2008 התרחשה במומבאי מתקפת טרור שפגעה בכמה אתרים בעיר ובמהלכה נהרגו למעלה מ־200 בני אדם. במרכז הדרמה ניצב ארז’ון, אחד ממלצרי המלון טאג', שמוכיח תושיה אל מול הטרוריסטים ומצליח לסייע לאורחי המלון לשרוד. אנתוני מראס מעצב את הדרמה הזו כסרט פעולה אפקטיבי.

ייסטרדיי

בימוי: דני בויל
| 112 דקות

סערה אלקטרומגנטית פוגעת בכדור הארץ ומוחקת את “הביטלס” – הלהקה, השירים, הכל. רק בחור אחד, ג’ק לא נפגע. וג’ק, כשכל השנים ניסה לפלס את דרכו בהופעות בפאבים בלי הרבה הצלחה, הופך לפתע לכוכב של ממש, בעזרת הרפרטואר של פול, ג’ון, ג’ורג’ ורינגו. 

החיוך האטרוסקי

בימוי: מיכל ברזיס, עודד בן־נון
| 107 דקות

רורי מקניל הוא מאצ’ו סקוטי כבר לא צעיר, שנאלץ מסיבות רפואיות לעקור לסן פרנסיסקו, לגור עם הבן שלו ומשפחתו. אף אחד לא ממש מרוצה מהסידור הזה, אבל הנכד החדש במשפחה, והקשר שנוצר בינו לבין רורי, מפשיר בהדרגה את היחסים הקפואים. 

יולי

בימוי: איסיר בוליין
| 109 דקות

דרכו לצמרת של רקדן הבלט הקובני קרלוס אקוסטה, מרחובות הוואנה ועד לצמרת להקת הרויאל בלט הבריטי, מוגשת כדרמה אנרגטית וכובשת. הסרט הוא אוסף של סצינות שמשלבות בין הקצב, היופי והחושניות של המחול לבין תהליך ההתבגרות של אקוסטה. 

לייט נייט

בימוי: נישה גנטרה
| 102 דקות

כאשר תוכנית האירוח הלילית של קתרין ניוברי עומדת בסכנת ביטול נאלצת “הדודה שאף אחד לא מחבב” לצרף תסריטאית חדשה. מערכת היחסים בין השתיים עתידה לשנות את חיי השתיים. קומדיה עכשווית שבודקת את מקומן של נשים בעולמות הקשוחים של תרבות ותקשורת.