שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

פנים רבות לאמת

בימוי: יוליוס אונה
| 109 דקות

אמי ופיטר אימצו את לוס כאשר היה בן שבע, אחרי שהיה ילד־חייל במלחמה באריתריאה. עכשיו הוא נער בתיכון, אבל סדרת מעשים ובחירות שלו, מעוררים את החשד שהעבר האלים עדיין משפיע עליו. דרמה אפקטיבית שעוסקת בתעתוע ובחרדה סביב התפרצותו של רוע.

קצפת ודובדבנים

בימוי: גור בנטביץ'
| 92 דקות

קומדיה אקזיסטנציאליסטית אודות במאי סרטים חסר מנוח שכל חרדותיו מפני כישלון, איבוד שליטה והמוות מתנקזים לליל יציאת סרטו החדש לאקרנים, לילה היסטרי ובלתי נשכח – לפחות בשבילו ובשביל חבורת הלצים הססגונית שסובבת אותו.

כמו כולן

בימוי: שרי הורמן
| 96 דקות

איינור, צעירה יפה ותוססת, בת למהגרים טורקים המתגוררים בגרמניה, מוצאת עצמה בגיל 16 מחותנת נגד רצונה לבעל אלים, ובהריון ממנו. כשהיא מחליטה שחייה לא חייבים להיראות כפי שהמשפחה המוסלמית האדוקה שלה תכננה, היא בורחת לברלין כדי להתחיל שם חיים חדשים.

אדמונד דה ברז’רק

בימוי: אלכסיס מישליק
| 110 דקות

אדמונד רוסטנד הוא כותב צעיר שמנסה לפלס דרכו בתאטרון, בפריס של סוף המאה ה־19. הוא מבטיח לשחקן קונסטן קוקלן מחזה בחרוזים, ועתה, בהשראת אירועים מחייו – שחקן המבקש ממנו משפטי חיזור – הוא בודה בהדרגה את “סיראנו דה ברז’ארק”. אלכסיס מישליק מגיש דרמה קומית מהנה ואלגנטית. 

אד אסטרה

בימוי: ג’יימס גריי
| 123 דקות

האסטרונאוט רוי מקברייד נשלח למשימה בעומק החלל כדי לנסות ולגלות את הסיבות לנחשולי אנרגיה הפוגעים בכדור הארץ, ואגב כך אולי למצוא את אביו, גיבור החלל, שאבד עם צוותו לפני שנים. דרמה מעולה, שעומדת בשורה אחת עם “2001”, “סולאריס” או “כח משיכה”. 

הבחירה

בימוי: ז'אן־פייר דארדן, לוק דארדן
| 85 דקות

סרטם החדש של האחים דארדן, זוכי דקל הזהב עבור "רוזטה" ו"הבן". "אחמד הצעיר", שבפסטיבל קאן האחרון זיכה את יוצריו בפרס הבימוי, נושא את שם גיבורו – נער בלגי ממוצא מוסלמי שעובר תהליך של רדיקליזציה.

מועדון הנשים השקופות

בימוי: לואי־ז’וליאן פטי
| 102 דקות

כאשר המדינה מודיעה על סגירת מקלט לנשים חסרות בית, מחליטות העובדות שמפעילות את המקום לנסות ולהמשיך לפעול. השילוב בין שחקניות מקצועיות לנשים חסרות בית בתפקידים הראשיים, היכולת לחבר בין דרמה חברתית לרגעים של הומור ואנושיות מצטברים לדרמה מוצלחת ומהנה.