חמישי | 28.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
8pm
סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

מחילה

בימוי: גיא עמיר, חנן סביון
| 105 דקות

שוד שהסתבך שלח את שאול למאסר בעוד ניסן ברח מן הארץ. עכשיו כאשר שאול משתחרר, ניסן מקווה ששאול ימחל לו, וביחד הם שואפים לחפור את השלל שהוסתר באדמה. קומדיה ישראלית מהנה – עם תסריט מוצק, בכירי שחקנינו והומור אפקטיבי שהיתה ללהיט בסתיו הנוכחי. 

ידיד הדייגים

בימוי: כריס פוגין
| 112 דקות

כאשר חבורת מנהלים בחברת מוסיקה מגיעה לעיירת דייג לסופשבוע, מאתגר הבוס הגדול את אחד מעובדיו להחתים את מקהלת הדייגים המקומית. הלה לוקח את הפרוייקט ברצינות, מגלה את נפלאות האקפלה והחיים הפשוטים ליד הים, ועל הדרך מתאהב בבחורה מקומית. “סרט עדין, מתוק ונוגע ללב" - גרדיאן

פורד נגד פרארי

בימוי: ג’יימס מנגולד
| 152 דקות

שנות השישים. כדי לשווק תדמית נועזת, מחליט תאגיד הרכב פורד לנצח במרוץ היוקרתי בלה מאן. הם מגייסים את המעצב קרול שלבי ואת הנהג קן מיילס. זהו סרט כמו פעם, שכיף להתמסר לו: מרוצי מכוניות שסוחטים צילומים אנרגטיים ובוחנים את סיבולת הרמקולים. 

21 גשרים

בימוי: בריאן קירק
| 99 דקות

כאשר עסקת סמים מסתבכת ושמונה שוטרים נהרגים, יוצאים זוג בלשים – הוא עם יד פזיזה על ההדק והיא מנוסה ומיומנת – ללכוד את הרוצחים. יש להם לילה אחד ובמהלכו הם יגלו כי הם בסה”כ פיונים במשחק גדול הרבה יותר. יש כאן תסריט הדוק ואנסמבל מלא כריזמה שנותן לסרט מימד אנושי שקל להתמסר לו. 

ג’וקר

בימוי: טוד פיליפס
| 122 דקות

ארתור פלק חולם להצליח כסטנדאפיסט. בינתיים הוא עדיין מתגורר עם אמו ומתפרנס כליצן. כאשר הוא חוטף מכות בעבודה, חבר מציע לו אקדח. עם צילום מלנכולי, עם פסקול שחורך את הנשמה ועם חואקין פניקס בהופעה מהפנטת, “ג’וקר” מותיר את צופיו מול החוויה עצמה: יפה, סוחפת, מטרידה. בקיצור: סרט השנה. 

העורב הלבן

בימוי: רייף פיינס
| 127 דקות

העיבוד של רייף פיינס לביוגרפיה של רודולף נורייב מצליח לשמור על מתח דרמטי – ששיאו בעריקה מברה”מ למערב בראשית שנות השישים – מבלי לוותר על המימד האמנותי בחייו. בזכות התסריט של דיוויד הייר ועם הופעה מדוייקת של הרקדן אולג איבנקו בתפקיד הראשי שמפליא לשחק ולרקוד, הסרט מציע מבט סוחף על חייו של נורייב.

וארדה על אנייס

בימוי: אנייס וארדה
| 115 דקות

בסרטה האחרון לוקחת אותנו הבמאית אנייס וארדה למסע בחייה האישיים והקולנועיים. הבסיס הוא כיתת אמן בפני סטודנטים, בה היא נדרשת לשאלות הבסיסיות ביותר: איך ליצור ומדוע. כמו בכל סרטיה האחרונים, גם כאן התשובות אישיות מאד, ובזכות כוחה היצירתי, האנושיות והשנינות שלה – התוצאה היא דיוקן חד פעמי.

בסינמטק

דיוקן של נערה עולה באש

בימוי: סלין סיאמה
| 120 דקות

בצרפת של 1770, מריאן נשכרת כדי לצייר את דיוקנה של בת אצולה לקראת חתונתה. אלא שהנערה לא מעוניינת להתחתן, ומסרבת לשתף פעולה. מריאן מציגה עצמה כבת לוויה שנועדה להנעים את זמנה, ובמקביל מציירת אותה בסתר. הסרט סחף אחריו את הקהל והמבקרים, בזכות דרכה המקורית של סיאמה להעביר למסך סיפור המרתק ומלא התשוקה.