סגור
לתכנית החודשית

סרטים חדשים

המסיבה

בימוי: סאלי פוטר
| 71 דקות

מסיבה שעורכת פוליטיקאית לכבוד קבלת מינוי בממשלת הצללים הבריטית, הופכת לערב של מפלה עם שורה של הצהרות מפתיעות מצד קרובים וחברים. על הבסיס הזה יצרה הקולנוענית המוכשרת סאלי פוטר את קומדית המנהגים שלפנינו. התוצאה היא “הסרט הכיפי ביותר שיצרה הקולנועית האקספרימנטלית סאלי פוטר” (‘וראייטי’).  

סוף טוב

בימוי: מיכאל הנקה
| 107 דקות

אן מנהלת ביד ברזל את חברת הבניה המשפחתית. אחיה נאלץ עתה לגדל את בתו מנישואיו הראשונים, בשעה שנישואיו השניים במשבר. סרטו החדש של מיכאל הנקה בוחן שוב את פריכותו של התא המשפחתי אל מול הלחצים האישיים והחברתיים שבתוכם הוא מתפקד

הפורצת

בימוי: הגר בן אשר
| 94 דקות

אמא הולכת, בלי לומר מילה, ומותירה את ילדתה בת ה 17 לשרוד את החיים לבד. היא משאירה מאחוריה חובות, בדידות, ושברון לב. וכמו להחמיר את המציאות, פורצים לביתה, ומשמידים בו הכל. אלא שהתהום הנפערת בשל המאורע הזה, שולחת אותה למצוא זהות וחיים איפה שאסור. 

קרב המינים

בימוי: ואלרי פאריס, ג’ונתן דייטון
| 123 דקות

בשנת 1973 אתגר אלוף הטניס בדימוס בובי ריגס את המחבט הנשי מספר 1 בילי ג’ין קינג לקיים משחק שיקבע מי חזק יותר. ואלרי פאריס וג’ונתן דייטון – הזכורים לטובה בזכות “מיס סאנשיין הקטנה” – יוצרים מהחומרים האלו דרמה טובה. 

בשם בתי

בימוי: ונסן גארנק
| 86 דקות

יום אחד ביולי 1982, אנדרה במברסקי מתבשר על מות בתו, קלינקה. היא היתה אז בת 14 ובילתה את חופשתה בגרמניה, לפי אמה ואביה החורג, ד”ר קרומבך. כאשר נסיבות המוות מתגלות כחשודות, משוכנע האב באשמתו של ד”ר קרומבך ויוצא לקרב ולהתעמת איתו.

בית ספר לחיים

בימוי: הלן אנגל
| 105 דקות

פלוראנס היא מורה בבית ספר יסודי המסורה לתלמידיה. כשהיא פוגשת את סשה הקטן, ילד במצוקה, היא תעשה הכל כדי להציל אותו.  עם הופעה כבירה של שרה פורסטייה עוסקת הלן אנגל בקונפליקטים של מערכת החינוך הצרפתי, ודרכם בשאלות של מחוייבות ומימוש עצמי.

פיגומים

בימוי: מתן יאיר
| 92 דקות

אשר בן ה-17, הנער ה"מופרע" בתיכון, מוצא עצמו נקרע בין אביו, מילו, שנוהג בו ביד קשה ומצפה שיחליף אותו בעסק הפיגומים שלו, לבין המורה החדש שלו לספרות, רמי, שמאפשר לו לדמיין לעצמו לראשונה עתיד אחר מזה שמכתיב לו האב.

50 זה ה־30 החדש

בימוי: ולארי למרסיה
| 95 דקות

אחרי שבעלה נוטש אותה, אחרי שהיא מפוטרת מעבודתה, נאלצת מארי־פרנסין לחזור הביתה, כלומר להורים. וכך בגיל חמישים, עם הורים שלחוצים שלילדה תהיה עבודה, היא מוצאת עצמה מתחילה הכל מחדש. ולארי למרסיה מצליחה לשלב בין המימד הדרמטי של הסיטואציה לבין הפוטנציאל הקומי וליצור משהו חדש.

אל האור

בימוי: נעמי קוואסה
| 101 דקות

מיסאקו מנגישה סרטים עבור לקויי ראיה. היא פוגשת בנאקמורי, צלם מבוגר המאבד את ראייתו, ודרך ההתבוננות בתצלומיו היא זוכה לראות את יופיו של העולם שהיה חבוי מעיניה, דרך עיניו הכבות. מסע תודעתי ופיוטי שמבקש מאתנו להקדיש תשומת לב לעולם הסובב אותנו ולאחרות שבינינו.

1 screaning
רביעי 03.04.24
03.04.24
18:00
סינמטק 1
סינמטק 1
2024-04-03 18:00:00 2024-04-03 21:00:00 Asia/Jerusalem תרגום האמנות, אמנות התרגום: עיוורון, אסתטיקה ונגישות <p>מרצה: ד"ר גילי המר</p><p>בשיתוף המרכז ללימודי מוגבלות ובית הספר לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית ע"ש פאול ברוואלד, האוניברסיטה העברית בירושלים</p><div><div><div><div><p>כרטיסים: 70 ₪ / מנויים: 60 ₪</p></div></div></div></div><p> </p> Cinematheque Jerusalem Cinematheque
תרגום האמנות, אמנות התרגום: עיוורון, אסתטיקה ונגישות

פוקסטרוט

בימוי: שמוליק מעוז
| 113 דקות

סיפורה של משפחה. האב והאם נמצאים בדירתם המרווחת ובנם, החייל, משרת הרחק מהם. אבל למרות המרחק והניתוק המוחלט ביניהם – הם משנים זה את גורלו של זה. הסרט הישראלי הבולט של 2017 הוא סיפור על אהבה שמתמודדת מול כאב, על קבלה, על השלמה, ועל הפער בין הדברים שבשליטתנו לבין אלו שאינם בשליטתנו.