שלישי | 19.03.24

שעה פריטים
All day
 
6pm
7pm
19:00
8pm
20:30
9pm
סגור
לתכנית החודשית

קיץ עם ה-National Theatre עונת 2018

6 מחזות מצליחים מהרפרטואר של הNATIONAL THEATRE  לונדון על המסך בתרגום לעברית

כרטיסים: 75 ₪ / מנויים: 50 ₪

 

מי מפחד מוירג'יניה וולף?

בימוי: ג'יימס מקדונלד
| 217 דקות

ג’ורג’ ומרתה מזמינים זוג אקדמאים צעירים לכמה כוסיות לאחר מסיבה. ככל שהשתיה מתארכת והשחר עולה, נאלץ הזוג הצעיר להשתתף במשחקי הכוח שבין ג’ורג’ ומרתה, ובהם הולכת ונחשפת בהדרגה האמת על יחסיהם. אימלדה סטנטון מככבת ביצירה המפעימה של אדוארד אלבי

מרקס הצעיר

בימוי: ניקולס היטנר
| 162 דקות

חסר פרוטה, חסר מנוחה וחרמן – כך אנחנו מוצאים את מרקס הצעיר בסוהו של לונדון, 1850. הוא מבריק, חריף לשון, ציני ובעל תבונה רגשית של תינוק. מסביבו חגים בעלי חוב, מרגלים, מתנגדים פוליטים ומחזרים של אשתו היפה. אבל עדיין – אין איש בלונדון שיכול להציע לילה בריא של שתיה יותר מקארל מרקס.

חתולה על גג פח לוהט

בימוי: בנדיקט אנדרוז
| 193 דקות

העלילה מתרחשת בעת מסיבת יום הולדתו של חוואי דרומי עשיר. מהלך המסיבה עתיד לעמת את משתתפיה: האב, שני בניו ונשותיהם עם הסודות והתשוקות של כל אחד מהם, עם החרדה מפני המוות ומפני האמת. טנסי וויליאמס שכלל את הדרמה המשפחתית, והוסיף לה אווירה דחוסה, ומאבק רגשי וחושני בין קטבים: תשוקה ואובדן, נשיות וגבריות, הצלחה וכשלון.

יוליוס קיסר

בימוי: ניקולס היטנר
| 135 דקות

ההפקה של ניקולס הייטנר למחזה הקלאסי, מצליחה להביא למרכז הבמה את המתח שעניין גם את שייקספיר: העוצמה של ההמון. הייטנר משרטט סדרה של רגעים גדולים. בעזרת שורה של כוכבים בריטים עולים, התוצאה היא עיבוד מודרני, קצבי וחד שמביא את שייקספיר למאה ה־21. 

פוליס

בימוי: דומיניק קוק
| 166 דקות

המיוזיקל הקלאסי של סטיבן זונדהיים עולה לראשונה על במת הנשיונל תאטר, עם תזמורת גדולה, להקת שחקנים מכובדת שבראשה שלוש כוכבות: טרייסי בנט, ג’ני די ואימלדה סטנטון. התוצאה כבשה את הקהל והביקורות.

מקבת

בימוי: רופוס נוריס
| 173 דקות

לאחר מלחמת אזרחים עקובה מדם, נלחמים בני הזוג מקבת על השרדותם. כוחות חזקים אפלים מושכים אותם למאבק עיקש על המלוכה. הטרגדיה הדחוסה והאינטנסיבית של שייקספיר זוכה לעיבוד חדשני על בימת הנשיונל תאטר.