סגור
לתכנית החודשית

קיץ עם ה-National Theatre עונת 2019

מחזות מצליחים מהרפרטואר של הNATIONAL THEATRE  לונדון על המסך בתרגום לעברית

כרטיסים: 75 ₪ / מנויים: 50 ₪

בסינמטק
תאטרון על המסך

המלך ליר

בימוי: ג'ונתן מאנבי

הטרגדיה הגדולה של שייקספיר זוכה לעיבוד חדש בכיכובו של איאן מק׳קלן. זהו סיפורם של שני אבות – האחד הוא המלך ליר, והשני דוכס מחצרו – המרחיקים את ילדיהם שאוהבים אותם באמת. התוצאה של עיוורונם היא סערה של אמביציה ובוגדנות אשר דוחפת את משפחותיהן ואת הממלכה כולה למערבולת של אלימות. 

אנטוניוס וקלאופטרה

בימוי: סיימון גודווין

רייף פיינס וסופי אוקנודו מככבים כזוג המפורסם במחזה הדגול של שייקספיר על פוליטיקה, תשוקה וכוח. לאחר מות הקיסר, אנטוניוס הופך לשליט, לצד המגנים של רומא. בשולי האימפריה שעדיין סובלת מצלקות המלחמה, אנטוניוס והמלכה המצרית קלאופטרה מתאהבים. במאבק הטרגי שבין מסירות למחוייבות, אובססיה הופכת לזרז של מלחמה. 

טירופו של ג'ורג' השלישי

בימוי: אדם פנפורד

זה 1786 והמלך ג'ורג' השלישי הוא האדם החזק בעולם. אבל ההתנהגות שלו הופכת להיות יותר ויותר בלתי צפוייה והוא צולל לתוך מרחבי השיגעון. עם מוח שנפרם בתפרים במהירות מסחררת, פוליטיקאים שאפתנים והנסיך מווילס מאיימים על הכתר וחושפים את הקו הדק שבין המלך לאדם.

הטרגדיה של ריצ'רד השני

בימוי: ג'ו היל-גיבנס

סיימון ראסל ביל, אחד משחקני השייקספיר הטובים ביותר בבריטניה, מככב בתפקיד הראשי בהפקה נועזת זו של ריצ'רד השני מאת שייקספיר. ריצ'רד השני, מלך אנגליה, הוא חסר אחריות, מטופש ושחצן. הנהגתו החלשה שולחת את ממלכתו למבוי סתום וחצרו סוערת. בולינברוק השאפתן רואה שלא קיימת אפשרות אחרת מלבד תפיסת השלטון. גרסה מופשטת, יצרית, מודרנית ועזה המתמקדת במהות הסיפור.

כולם היו בניי

בימוי: ג'רמי הרין

זוכת האוסקר סאלי פילד וביל פולמן מככבים בדרמה החורכת של ארתור מילר. אמריקה, 1947. למרות שנאלצו להתמודד עם אין ספור אתגרים ולקבל החלטות קשות מנשוא, ג'ו וקייט קלר הם סיפור הצלחה. אבל שום דבר לא שורד לעד וחייהם שבעי הרצון עומדים להתנפץ לאלפי רסיסים.

הכל אודות חוה

בימוי: איבו ון הוב

מרגו צ’נינג היא הכוכבת הגדולה של התאטרון. איב היא בסך הכל מעריצה צעירה ושאפתנית, הנערה הפשוטה מהדלת ממול שרק היתה רוצה להתקרב קצת אל מרגו. ואולי יותר מכך. ג'יליאן אנדרסון ולילי ג'יימס מככבות בעיבוד הבימתי לאחד הסרטים האהובים בכל הזמנים,