שישי | 29.03.24

שעה פריטים
All day
 
4pm
5pm
6pm
18:00
8pm
סגור
לתכנית החודשית
לפני ההקרנה, מופע מקדים של מלכות הדראג של ירושלים יוסל’ה ומוקשה

פריסילה מלכת המדבר

בימוי: סטפן אליוט
| 102 דקות

באוטובוס חבוט וצבעוני שאותו הן מכנות ‘פריסילה’, חמושות בשלל מחלצות ובמערכת אודיו רעשנית, נוטשות פלישה מיצי וברנאדט, שלוש אמניות בצרות, את סידני ויוצאות להופיע בקברט נידח הממוקם באמצע במדבר האוסטרלי. חגיגה נועזת (לזמנה) ומשעשעת (תמיד) עם עיצוב מרשים, גיבורות חדות לשון והצדעה נמשכת למיוזקלס ההוליוודים הגדולים.

סוקרטס

בימוי: אלכס מורטו
| 71 דקות

אחרי שאמו של סוקרטס מתה במפתיע, הנער בן ה־15 חייב ללמוד לדאוג לעצמו. ידידותית מפתיעה עם בחור צעיר באתר בניה, מתפתחת לסיפור אהבה יוצא דופן, אך המציאות הקשוחה של העיר עתידה להוביל את סוקרטס למפגש עם המציאות.

כרמן ולולה

בימוי: ארנטשה אצ’באריה
| 103 דקות

לולה אמנם עדיין גרה עם משפחתה הצוענית אך שואפת לחיים אחרים מאלו שצפויים לה בשכונה שבה גדלה. כאשר היא פוגשת את כרמן מתפתח בהדרגה בין השתיים רומן אסור. הבמאית ארנטשה אצ’באריה מגישה לנו סרט סוחף עם מוסיקה צוענית, אווירה אותנטית ושתי הופעות חזקות מלאות בכימיה חושנית.

רסיסים

בימוי: תום פיצג’רלד
| 94 דקות

אחרי מות אביה, חוזרת בל לעיירה הקטנה בנובה סקוטיה. היא עזבה לאחר שיצאה מהארון ואמה סירבה להכיר בה. עכשיו, אחרי שנתיים שבהן היא יוצאת עם גבר, היא אינה מעוניינת להפסיד בקרבות שבהם כבר ניצחה. “רסיסים” הוא דרמה אינטימית ומוצלחת על יחסי אם ובת.