סגור
לתכנית החודשית

שניים בכרטיס אחד 2018

שניים בכרטיס אחד

הקרב על בריטניה

שעה אפלה + דנקרק

שעה אפלה: 1940. צ’רצ’יל (גארי אולדמן הגדול) עומד בפני מבחני המנהיגות מאתגרים, מתמודד עם מאבקי הכוח הפוליטיים, הלבטים המוסריים, והמוראל הלאומי הירוד, ובוחר להוביל בדרכו הייחודית את אירופה אל שחר של יום חדש / דנקרק: כריסטופר נולן מגיש אפוס היסטורי הדוק שמביא למסך את עוצמת פינוי חופי דנקרק ב-1940 – על החרדה, המתח, הנחישות וההקרבה. כמו תמיד הוא אשף של קולנוע גדול, שפועל בכל האמצעים הויזואלים והקוליים כדי להפעיל את צופיו.

שניים בכרטיס אחד

דאבל בלייד ראנר

בלייד ראנר: הגרסה הסופית + בלייד ראנר 2049

בלייד ראנר: הגרסה הסופיתהעלילה מתרחשת בלוס אנג’לס העתידנית של 2020, ומתארת את מרדפו של סוכן ממשלתי אחר שלושה אנדרואידים שנמלטו לכדור הארץ. אחד הסרטים הנועזים, החכמים ומעוררי הענין שנוצרו בעשורים האחרונים / בלייד ראנר 2049 קיי עובד עבור משטרת לוס אנג’לס בחיסול רפליקנטים (רובוטים דמויי אדם) מדגם מיושן. בסיום מבצע חיסול כזה הוא מגלה פרט מידע חדש שמערער את כל מה שהוא יודע על עצמו. מכאן הוא יוצא למסע בלשי, בלוס אנג’לס של 2049, שיוביל אותו לאובדן או גאולה. 

שניים בכרטיס אחד

על אבות ובנות

טוני ארדמן + המשחק הגדול

טוני ארדמן: אב מנבה להסיר את קטיפת המוות שהולכת ועוטפת את חייו, ויותר מכך: את חייה של בתו, שמרוב מקצועיות שכחה לגמרי את חדוות החיים. אדה מעצבת את הניסיון הזה בסדרה מפתיעה של רגעים יוצאי דופן. התוצאה, היא חוויה מצחיקה, מעוררת מחשבה ומרגשת מאד מאד / המשחק הגדול: סביב סיפורה של מולי בלום, שניהלה משחקי פוקר פרטיים והסתבכה עם גורמים חזקים משני צדי החוק, יוצר ארון סורקין תנועה בלתי פוסקת, שחותרת לחשוף את נקודת המוצא, “הרוזבאד” של גיבורתו.

שניים בכרטיס אחד

עתונות חוקרת

העיתון + כל אנשי הנשיא

העיתוןעל רקע פרשת “מסמכי הפנטגון” שהודלפו לעיתונות וחשפו את עומק הכשלון בויאטנם, מתמקד “העיתון” בשתי דמויות: עורך הוושינגטון פוסט בן בראדלי וקתרין גרהם, שמקבלת על עצמה בחופזה את הבעלות על העיתון. דרמה סוחפת ורלוונטית, שמצליחה להפעיל את הרגש והשכל גם יחד / כל אנשי הנשיא: גירסתו הקולנועית של אלן פאקולה לספרם של העיתונאים קארל ברנסטין ובוב וודוורד – צמד העיתונאים שחשף את פרשת ווטרגייט והוביל להתפטרות הנשיא ריצ’ארד ניקסון. התוצאה היא מותחן עיתונאי אלגנטי ומדוד, שאף לאחר 40 שנה מתגלה כרלוונטי ומשמעותי.